ایلام بیدار09:46 - 1395/09/07
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان در گفتگو با ایلام بیدار خبر داد؛

بهره برداری 80 واحد مسکونی در هفته بسیج/ 21 پروژه محرومیت زدایی در ایلام افتتاح شد

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان از بهره برداری 80 واحد مسکونی و افتتاح 21 پروژه محرومیت زدایی در ایلام در هفته بسیج خبر داد.

"منصور ملک حسینی"، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادیایلام بیداربا تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج نیروی عظیم مردمی و الهی معنوی و انقلابی است که منطقه جغرافیایی ندارد و متعلق به انقلاب و همه اقشار جامعه است.

وی گفت: بسیج ثمره و میوه شیرین انقلاب و حاصل اندیشه بلند امام و برخواسته از تفکر و فرهنگ عاشورایی است، بسیج مظهر واقعی صحنه مبارزه عاشورایی و جریان اصیل انقلابی در مقابل در جریان ضد انقلابی است، فرهنگ ایثار، شجاعت، شهامت ، تحرک امروز به عنوان الگویی نو و پدیده‌ای نقش آفرین بسیج در کشورهای منطقه شبیه‌سازی شده است و عامل پیروزی ملت‌های مستضعف است.

این مسئول افزود: بسیج نیز به عنوان مظهر عدالت عامل پیشرفت نظام و موتور پیشران انقلاب در عرصه‌های اجتماعی و به عنوان پیستون مبارزه با استکبار نقش آفرینی می‌کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان ایلام ادامه داد: نیروی عظیم مردمی بسیج عامل تحرک، پیشرفت، عدالت خواهی، استکبار ستیزی، تولید فکر و اندیشه هنر اسلامی و امنیت پایدار و توسعه و اقتصاد مقاومتی است، امروز ما همه شاهد هستیم که بسیج در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی الگو و سرمشق پیشرو است هر جایی که نیاز باشد و باری که زمین مانده باشد فکر بسیجی، توان بسیجی، قدرت بسیجی حلال آن مشکل است و این به برکت انقلاب اسلامی و برکت تفکر بلند امام و هدایت رهبری است.

ملک حسینی در رابطه با فعالیت های صورت گرفته بسیج سازندگی استان ایلام در هفته مبارک بسیج گفت: این سازمان ویژه برنامه های خاصی را برای گرامیداشت این هفته در نظر گرفته که در حال اجرا هستند.

وی بیان کرد: در این هفته تعداد 80 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد که با همکاری اداره کل کمیته امداد انجام گرفته مورد بهره برداری قرار گرفته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در مجموع تعداد 631 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در دست اقدام است که تعداد 329 مورد تاکنون اجرایی شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان ایلام عنوان کرد: تعداد 111 باب از 329 مورد اجرایی شده در هفته دفاع مقدس شده اند و مابقی مجموع 631 باب خانه نیز در دست احداث هستند.

ملک حسینی همچنین از افتتاح 21 پروژه محرومیت زدایی در استان در هفته بسیج خبر داد و گفت: این پروژه ها شامل 18 باب مسجد، یک باب خانه عالم و پروزه آبرسانی و غسالخانه بوده است.

 

انتهای پیام/س