ایلام بیدار10:09 - 1395/09/03
نماینده ولی فقیه در استان:

تونل قلاجه از زیرساختهای مهم و مورد نیاز ایلام است

حجت الاسلام و المسلمین لطفی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام :تونل قلاجه یکی از زیرساختهای مهم و مورد نیاز استان ایلام است.

به گزارشايلام بيدار به نقل از جویزر، حجت الاسلام و المسلمین لطفی امام جمعه ایلام در حاشیه بازدید از تونل قلاجه گفت:تونل قلاجه یکی از زیرساختهای مهم و مورد نیاز استان ایلام و از مطالبات مردم شهرستان ایوان و حتی گیلان غرب نیز می باشد.

وی اظهار کرد:افتتاح این تونل علاوه بر کوتاه نمودن مسیر ایوان به اسلام آباد و حذف گردنه حادثه خیز ، موجب روانی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور این منطقه می شود.

نمانیده ولی فقیه در استان افزود: با توجه به نزدیکی این مسیر مرز مهران به عتبات عالیات و تردد زائرین از این مسیر برای رسیدن به مرز مهران ، یکی از نیازهای ضروری استان می باشد .

حجت الاسلام لطفی بیان داشت: مدتی است به علت تنگناهای اقتصادی دولت ، عملیات اجرایی این پروژه کند شده است و با توجه به پیگیری های در دست اقدام ، امیدواریم بتوانیم به تسریع در اجرای کار پروژه کمک نموده ، و در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

همچنین در جریان بازدید، میرجعفریان مدیرکل راه و شهرسازی ، مطالبی در خصوص روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی این تونل بیان کرد .

انتهای پیام/ی