ایلام بیدار21:20 - 1395/08/28
با حضور سردار حسینی؛

تیپ ویژه اربعین سپاه امیرالمؤمنین(ع) سازماندهی شد

تیپ ویژه اربعین سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام برای روان سازی ترافیک، برقراری امنیت پایدار و خدمات دهی بیشتر به زائران سازماندهی شد.

به گزارش خبرنگار اعزامیایلام بیدارمستقر در مرز مهران، سردار "سید صادق حسینی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در جمع تیپ ویژه اربعین سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام مستقر در مرز مهران گفت: با گذشت 1400 سال از حماسه بزرگ اربعین اما این حماسه هر سال از سال های قبل باشکوه تر برگزار می شود.

وی اظهار کرد: این حماسه عظیم چند سالی است که با شرایط ویژه ای برگزار می شود و میلیون ها زائر در اقصی نقاط جهان خود را به این آیین بزرگ معنوی بزرگ می رسانند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام افزود: بایستی برای خدمات بیشتر به زائران اربعین به خصوص برای بازگشت اقدامات و کارهای بیشتری صورت پذیرد.

حسینی پشتیبانی از این زائرین را کار بزرگ و سختی دانست و افزود: سپاه شهرستان های مهران، ایوان، سرابله و دهلران برای زائران همراه با نیروی انتظامی مسیر تردد را تسهیل کردند.

در این برنامه، تیپ ویژه اربعین سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام برای روان سازی ترافیک، برقراری امنیت پایدار و خدمات دهی بیشتر به زائران سازماندهی شد.

علاوه بر این گردان امام علی (ع) سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه نیز مأمور به تیپ ویژه اربعین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام برای اهداف مورد نظر شد.

 

انتهای پیام/س