ایلام بیدار06:01 - 1395/08/25
دبیر قرارگاه اربعین دانشگاهیان ایلام اعلام کرد؛

ساماندهی 500 دانشجو خدمات رسان به زائران اربعین

دبیر قرارگاه اربعین دانشگاهیان از خدمات رسانی بیش از 500 دانشجو در موکب های دانشجویی، و رفع مشکل ویزای 300 دانشجو برای حضور در پیاده وری اربعین توسط این قرارگاه خبرداد.

به گزارشايلام بيداربه نقل ازایلام رصد، دکتر "محمد ملکی"مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان ایلام، و دبیر قرارگاه اربعین دانشگاهیان کشور اظهار داشت: قرارگاه اربعین دانشگاهیان ذیل قرارگاه علم الهدی راهیان نور در سطح استان تشکیل شده است که مسئول این قرارگاه رئیس دانشگاه ایلام، و دبیر مسئول بسیج دانشجویی استان ایلام است.

ملکی با اشاره به اقدامات انجام شده در این راستا افزود: تشکیل ستاد اربعین دانشگاهیان در جهت خدمات رسانی بهتر و منسج تر به دانشگاهیانی است که در پیاده روی بزگ اربعین شرکت می کنند.

دبیر قرارگاه اربعین دانشگاهیان تصریح کرد: برگزاری جلسات متعدد با رؤسا و معاونان فرهنگی دانشگاه ها، جلسات توجیهی در سطح ناحیه دانشجویی، ثبت نام خادمین دانشجو، ساماندهی دانشجویان و کارکنان جهت خدمات رسانی به زائران اربعین از اقداماتی است که تاکنون انجام شده است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان ایلام، بیان داشت: تا کنون مشکل ویزای بیش از 300 دانشجوی زائر برای شرکت در مراسم عظیم اربعین حسینی با همکاری نظام وظیفه و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، مرتفع شده است.

وی گفت: میزبانی از زائران دانشگاهی که از سراسر کشور به ایلام می آیند در قالب موکب های شماره 7 و 8 در مرز مهران، سه راه جندالله، میدان قرآن، میدان ارغوان، فراهم شده است.

ملکی با بیان اینکه بیش از 500 دانشجو در راستای خدمات رسانی به زوار ساماندهی شده است، اضافه کرد: این دانشجویان از دانشگاه های سراسر استان می باشند که به عنوان نیروی قرارگاه اربعین دانشگاه وظیفه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی را عهده دار هستند.

 

انتهای پیام/س