ایلام بیدار05:58 - 1395/08/25
رئیس ستاد اربعین دره شهر خبر داد؛

اسکان روزانه سه هزار زائر حسینی در دره شهر/85 منزل مسکونی با ستاد اربعین همکاری می کنند

رئیس ستاد اربعین حسینی دره شهر گفت: 85 منزل مسکونی کار اسکان و پذیرائی از زائراند حسینی را در این شهرستان برعهده دارند.

به گزارشايلام بيداربه نقل ازسیمره خبر، حجت الاسلام "محمدجواد قنبر بیگی"، امام جمعه  و رئیس ستاد مردمی اربعین دره شهر گفت: با توجه به عنایات سید الشهدا (ع) این شهرستان بعنوان یکی از مناطق عبور کاروانها و زائرین اربعین انتخاب شده است.

وی اظهار کرد: به همین منظورستاد استقبال از زائران حسینی به منظور خدمات دهی هرچه بهتر به انان در شهرستان تشکیل شده است

قنبر بیگی افزود: هم اکنون تمامی مساجد، خوابگاههای اداری و مراکز اقامتی شهرستان آمادگی پذیرایی و اسکان از دو هزار زائر اباعبدالله الحسین را بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: با توجه به ارادت مردم دره شهر به اهل بیت(ع) 85 منزل مسکونی بصورت رایگان برای پذیرایی مردمی در اختیار ستاد استقبال زائران این شهرستان قرار گرفته است.

حجت الاسلام قنبر بیگی یادآور شد: کسانی که به دلایل مختلف توفیق زیارت امام حسین (ع) را پیدا نمی کنند می توانند توفیق خدمتگذاری به زائران حسینی را داشته باشند.

وی افزود: حضور انبوه زائرین در دره شهر می تواند به معرفی هرچه بهتر این شهرستان تاریخی، فرهنگی و مذهبی کمک کند.

امام جمعه دره شهر تصریح کرد: با توجه به تجربه سال گذشته در استقبال از زائران، کمبودهایی وجود داشت که همه مسئولان در بخش‌های مختلف از هم‌اکنون خود را برای ارائه خدمات مطلوب و مناسب به زائران آماده کرده‌اند.

رئیس ستاد اربعبن دره شهر خاطرنشان کرد::کسانی که قصد کمک معنوی و مالی را دارند نذورات خود را به ستاد استقبال تحویل دهند تا بصورت متمرکز در مسیر زائران خدمتگذاری کنیم.

 

انتهای پیام/س