ایلام بیدار12:50 - 1395/08/23
امام جمعه دهلران خبر داد؛

فعالیت شبانه روزی موکب های صلواتی در دهلران

امام جمعه دهلران گفت: روزانه بیش از 2هزار زائر اربعین در مسجد جامع دهلران پذیرایی می‌شوند.

حجت الاسلام سید محسن موسوی، امام جمعه و مسئول ستاد مشارکت های مردمی اربعین حسینی(ع) دهلران در گفتگو باایلام بیداراظهار داشت: دهلران یکی از محورهای اصلی تردد زائران اربعین حسینی(ع) است و روزانه بیش از 2هزار زائر فقط در مسجد جامع این شهرستان پذیرایی می‌شوند.

وی افزود: این روزها مردم شهرستان مرزی و ولایتمدار دهلران شاهد خیل عظیم مردم از نقاط مختلف کشور هستند و از این زائرین اباعبدالله الحسین(ع) بصورت شبانه روزی پذیرایی می کنند.
 
مسئول ستاد مشارکت های مردمی اربعین حسینی(ع) دهلران تصریح کرد: ستاد مشارکت‌های مردمی اربعین دهلران از چند روز گذشته فعالیت خودجوش خود را با توکل برخدا آغاز نموده و در حال خدمت رسانی به زائران هستند.
 
وی ابراز نمود: مسجد جامع شهر دهلران روزانه و در سه وقت آماده استقبال و پذیرایی از زائران است که به طور میانگین در هنگام نماز صبح فقط بیش از 2هزار زائر پس از اقامه نماز جماعت صبح در این مسجد پذیرایی می‌شوند.
 
امام جمعه دهلران خاطر نشان کرد: در روزهای منتهی به اربعین حسینی علاوه بر مسجد جامع دو موکب بزرگ پذیرایی، راهنمایی و اسکان زائران در شهر دهلران و منطقه دشت عباس در مسیر اصلی تردد زائران برپا شده است.
 
وی گفت: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بازگشایی مرز چیلات این شهرستان باشیم تا تردد زائران از این مرز که فاصله کمی با شهرهای هم‌جوار در کشور عراق دارد راحت تر انجام شود.
 
 
انتهای پیام/س