ایلام بیدار07:30 - 1395/08/23
جانشین سپاه امیرالمؤمنین(ع) در گفتگو با ایلام بیدار عنوان کرد؛

بسیج امکانات برای خدمت رسانی به زائران/ اولویت اصلی قرارگاه اربعین سپاه امنیت است

جانشین سپاه امیرالمؤمنین(ع) گفت: تمامی ظرفیت ها سپاه برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی بسیج شده است.

سرهنگ پاسدار "عبدالصاحب طهماسبی"، جانشین سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در گفتگو با خبرنگار اعزامیایلام بیدارمستقر در مرزمهران از آمادگی کامل برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در استان ایلام خبر داد.

وی اظهار کرد: در این راستا در سطح تمامی شهرستان ها امادگی برای پذیرایی از زوار اربعین حسینی در نظر گرفته شده است.

طهماسبی افزود: در برخی شهرستان ها نیز این اقدامات بیشتر بوده و کار اسکان زائران نیز در دستور کار قرار گرفته و در شهرستان ایلام تعداد 40 مسجد و حسینیه آماده اسکان و پذیرایی هستند.

جانشین سپاه استان ایلام ادامه داد: همچنین قرارگاه اربعین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام آخرین اقدامات خود را برای ارائه خدمات در حوزه های اسکان و خواب، تغذیه، نقل و انتقال، بهداشت و درمان ونیز  امنیت در پایانه مرزی انجام داده است.

وی بیان کرد: اولویت اول این قرارگاه ایجاد امنیت پایدار در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی بوده و مصمم هستیم تا امنیت پایداری را برقرار کنیم.

طهماسبی عنوان کرد: بخشی از امکانات برای زیرساخت و زیست خواب ها بخشی آماده شده و چادرهای لازم نیز در این زمینه برپا شده است.

جانشین سپاه استان اشاره کرد: این ظرفیت ها در اختیار زائران اربعین قرار گرفته و امروز نیز بیمارستان صحرایی برای کمک به زائران اربعین حسینی آغاز به کار کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جلسه های داخلی لازم برای هر چه بهتر برگزار کردن برنامه های در دست اقدام نیز برگزار شده است.

 

انتهای پیام/س