ایلام بیدار06:16 - 1395/08/22
معاون اجرایی مشارکت های مردمی اربعین استان:

ستاد تکریم اتباع خارجی اربعین در ایلام دایر شد/ آماده سازی 200 آشپزخانه برای پخت غذا

جهت آماده سازی 200 آشپزخانه در شهرستان برای طبخ غذا و خدمات دهی بهتر به زائرین اربعین حسینی

به گزارشايلام بيداربه نقل ازایلام پویا، "قدرت اله کریمیان" معاون اجرایی مشارکت های مردمی اربعین استان، در مورد اقدامات انجام شده در خصوص اربعین گفت: مردم استان ایلام در خدمتگذاری به زائرین بی نظیرند و مطمئنا برکات این خدمت را در زندگی خود لمس خواهند کرد.
کریمیان اظهار کرد: امسال سپاه ناحیه ایلام به عنوان معاونت اجرایی و دبیر کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین استان منصوب شده و به حمداله هماهنگی های لازم برای خدمات رسانی بهتر به زائرین انجام شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام افزود: در این راستا با هیئات مذهبی، سازمان تبلیغات اسلامی، حج و اوقاف و پایگاه های مقاومت بسیج جهت تعامل و همکاری بهتر در بحث اربعین جلساتی برگزار شده است.

این مسئول تاکید کرد: جلسه ای با پیشکسوتان دفاع مقدس جهت آماده سازی 200 آشپز خانه در شهرستان برای طبخ غذا و خدمات دهی بهتر به زائرین اربعین حسینی برگزار شد و در ایام اربعین علاوه بر غذا های مردمی و نذری از این آشپز خانه ها به سایر مناطقی که داری ازدحام جمعیت باشد ارسال خواهد شد.

کریمیان عنوان کرد: همانند سال گذشته با خیرین سطح استان جلسات بسیار خوب و تاثیر گذاری برگزار شده که ماحصل آن خدمات دهی بهتر به زائرین خواهد بود.

کریمیان خاطر نشان کرد: هیئت های مذهبی نیز برای برگزاری موکب ها و ایستگاه های صلواتی اعلام آمادگی کرده اند که بعد از ظرفیت سنجی سازمان دهی می شوند تا در این ایام به زوار حسینی خدمت رسانی کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام تصریح کرد: پیش بینی می شود امسال نسبت به سال گذشته زائرین بیشتری مرز بین المللی مهران را برای تردد انتخاب و مهمان استان ایلام باشند؛ لذا این امر می طلبد که مردم خوب و ولایت مدار استان آمادگی بیشتری در خدمات رسانی داشته باشند و با خدمتگذاران خود در ادارات نهایت همکاری و هماهنگی را داشته باشند.

وی اذعان کرد: جلساتی جهت هماهنگی اقدامات اربعین در سپاه، استانداری، فرمانداری، شهرداری و ... انجام شده که این امر موجب یک صدا شدن ارگانها جهت خدمت رسانی به زائرین می شود.

کریمیان با اشاره به ستاد تکریم اتباع خارجی بیان کرد: در میادین و راه های ورودی و خروجی، ستاد تکریم اتباع خارجی دایر شده که به زائرین جهت داشتن سفری راحت کمک می شود و امکانات اولیه از جمله آدرس هیئت ها، منازل، اسکان ها، و مساجد و... در اختیار آنان قرار می گیرد.

انتهای پیام/س