ایلام بیدار14:57 - 1395/08/21
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام اعلام کرد؛

ارائه خدمات همه جانبه سپاه به زائران اربعین/ استقرار بالگرد و پهپاد در مرز مهران

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام از ارائه خدمات همه جانبه سپاه به زائران اربعین خبر داد.

سردار "سید صادق حسینی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اعزامی ایلام بیدار مستقر در مرز مهران گفت: سپاه با تمام توان همچون سال های گذشته حضوری پررنگ در اربعین امسال دارد.

 

وی اظهار کرد: در همین راستا تدارکات و تدابیر لازم برای اجرایی کردن خدمات همه جانبه به زوار اربعین حسینی انجام گرفته است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام افزود: زیرساخت های لازم برای اردوگاه سپاه انجام گرفته و این اردوگاه همچنان در حال تجهیز بیشتر است.

حسینی ادامه داد: بیمارستان صحرایی توسط بسیج جامعه پزشکی در محل پایانه مرزی احداث شده و این بیمارستان آماده خدمت رسانی به زئران است.

وی بیان کرد: به منظور شناسایی و کنترل شهرستان مهران به خصوص از داخل شهر تا پایانه مرزی پهپاد و بالگردهای سپاه در مرز مستقر خواهد شد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام خاطرنشان کرد: در حوزه فعالیت های فرهنگی سپاه در مرز نیز کار آذین بندی مسیر پل زائر تا پایانه مرزی انجام گرفته و بسته های ویژه فرهنگی برای توزیع در بین زائران تهیه شده است.

حسینی در ادامه خواستار ساماندهی خودروهای شخصی و نیز در نظر گرفتن تدابیر لازم برای زائرانی شد که در مسیر ایلام به مهران با مشکلاتی مواجه هستند.

 

انتهای پیام/س