ایلام بیدار11:48 - 1395/08/18
در آئینی؛

فرماندار جدید ملکشاهی منصوب شد

مراسم تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان ملکشاهی برگزار شد.

به گزارشايلام بيداربه نقل ازملکشاهی خبر، آئین تودیع و معارفه فرمانداران اسبق وجدید ملکشاهی، صبح امروز (سه شنبه) در محل فرمانداری ملکشاهی برگزارشد.

"حسین کلانتری"؛ معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در این جلسه گفت: شهرستان ملکشاهی از امنیت بالایی برخوردار بوده و جزء امن ترین نقاط کشور محسوب می شود.

وی اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ملکشاهی بدون کوچکترین حاشیه ای برگزارشد و شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات بودیم.

کلانتری افزود: انشاءالله شاهد تحول و توسعه بیشتری در شهرستان ملکشاهی باشیم و امیدواریم آقای قاسمی بتواند خادم خوبی برای مردم ملکشاهی باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: امیدواریم با همبستگی که فرماندار جدید میان مجموعه مدیران اجرایی و مردم ایجاد می کند، شهرستان ملکشاهی بیش از پیش در مسیر و ریل توسعه و پیشرفت قرار گیرد.

وی تصریح کرد: تمام تلاش دولت ونظام در راستای آرمانهای امام (ره) و شهداء است.

"سیدعبدالله امینی" امام جمعه ملکشاهی در این آئین گفت: امام علی(ع) در نامه ای به مالک اشتر فرمودند؛ ای مالک فراجناحی عمل کن، مردم یا برادر دینی و هم جناحی توهستند یا مثل تو انسان اند.

وی اظهار کرد: در ادامه نامه امام علی(ع) به مالک اشتر آمده است؛ بین خودت و مردم واسطه قرار نده و مردم هروقت خواستند تو را ملاقات کنند.

امام جمعه ملکشاهی افزود: پست و مقام طعمه نیست، بلکه امانت است.

فرماندار جدید ملکشاهی نیز در این مراسم گفت: متوازن کردن نیازهای مردم و دولت از مهم ترین وظایف فرمانداران است، نگاه من به ملکشاهی به عنوان یک جغرافیای ثروت ساز نگاهی اقتصاد محور است.

اسد قاسمی با اشاره به ثبت نام 81 درصدی مردم این شهرستان در مرحله اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 یادآور شد: مردم ملکشاهی رتبه نخست استان را در میزان مشارکت داشته اند که نشان دهنده حس مسئولیت پذیری مردم این خطه در راستای اهداف کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی یکی از مشکلات شهرستان را مسئله مهاجرت فرستی دانست و تاکید کرد: علیرغم ظرفیت های بالای منطقه که همچنان از حالت بالقوه به بالفعل در نیامده اند باید تلاش کنیم این روند را معکوس کرده و با کمک نیروهای توانمند و نخبه شهرستان و مشارکت سرمایه گذاران ملکشاهی را در ابعاد ملی مطرح کنیم.

فرماندار جدید ملکشاهی اظهار کرد: نزدیکی به مرکز استان و قرار گرفتن به عنوان مسیر دوم حرکت زائران اربعین از مزیت های نسبی این شهرستان است که امیدواریم با بهسازی این مسیر ارتباطی بتوانیم شاهد شکل گیری جاده ترانزیتی از ملکشاهی به مرز بین المللی مهران باشیم.

در این آئین، "اسدقاسمی" بعنوان فرماندار ملکشاهی منصوب و از زحمات "حسینعلی موسوی" فرماندار اسبق ملکشاهی تجلیل شد.

قاسمی پیش از این سرپرست مرکز برنامه ریزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات استانداری ایلام بوده است.

انتهای پیام/س