ایلام بیدار06:58 - 1395/08/17
شرط دریافت، مراجعه به شرکت؛

قبض هایی که به مقصد نمی رسند

مدتی است که در شهرستان چرداول قبض های تلفن به دست مردم نمی رسد ومردم با مراجعه به مخابرات این قبوض را دریافت می کنند.

به گزارشايلام بيداربه نقل ازدیار زاگرس، مدتی است که در شهرستان چرداول قبض های تلفن به دست مردم نمی رسد ومردم با مراجعه به مخابرات این قبوض را دریافت می کنند.

این در حالیست که افرادی جهت توزیع قبوض از سالهای گذشته استخدام شده اند وهم اکنون هم حقوق ومزایای این کار را دریافت می کنند واما این قبض ها به دست مردم نمی رسند.

این قبوض به موقع به دست مردم نمی رسند و وقتی شخصی که جهت دریافت قبض خود به مخابرات مراجعه می کند با مقدار زیادی بدهی تلفن روبه رو می شود که بعضی از اوقات توان پرداخت آنرا ندارد.

عدم توزیع  به وقت قبوض منجر به قطع شدن خطوط تلفن می گردد و این نوع خدمات دهی ناقص مخابرات در توزیع قبوض به یک معضلی تبدیل شده که موجبات نارضایتی بسیاری از مشترکان تلفن ثابت در شهرستان چرداول را فراهم کرده است.

عده ای از مردم هم باید جهت دریافت قبوضشان به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند وبرای این مسئله هم باید هزینه هائی پرداخت کنند واین در حالیست که تحویل قبوض  تلفن به مردم از وظایف اصلی مخابرات است.

بهتر است مسئولان اداره مخابرات وپست شهرستان چرداول به فکر حل این مشکل یاشند تا به مردم ضرری وارد نشود و مکالمه ای بدون اطلاع قبلی و بدون دریافت قبض قطع نشود.

 

انتهای پیام/س