ایلام بیدار07:22 - 1395/08/15
مواکب پذیرایی شهرستان در یک نقطه متمرکز می شوند؛

ملکشاهی مهیای استقبال از زائرین اربعین حسینی

کلیه امکانات برای پذیرایی از زائرین اربعین در شهرستان ملکشاهی مهیا می باشد و همه مواکب شهرستان جهت پذیرایی از زائرین در یک نقطه متمرکز می شوند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازملکشاهی خبر، جلسه ستاد اربعین حسینی در محل فرمانداری ملکشاهی برگزارشد.

"سیدعبدالله امینی"؛ امام جمعه ملکشاهی در این جلسه گفت: کلیه امکانات برای پذیرایی از زائرین اربعین در شهرستان ملکشاهی مهیا می باشد و همه مواکب شهرستان ملکشاهی جهت پذیرایی از زائرین در یک نقطه متمرکز می شوند.

وی اظهار کرد: خوابگاههای بزرگی جهت استراحت زائرین در شهرستان ملکشاهی تعبیه شده است.

حجت الاسلام امینی افزود: شهرستان ملکشاهی بعنوان شهرستانی درعرض مهران و مسیر دوم تردد به زائرین معرفی می شود.

امام جمعه ملکشاهی تاکید کرد: پایگاه مواکب پذیرایی از زائرین در شهرستان بایستی تقویت شود.

وی یادآور شد: در مسیر ارتباطی ملکشاهی به مهران در مناطق چمز و ترشابه آنتن دهی تلفن همراه قطع است و از شرکت مخابرات می خواهیم که این مشکل را برطرف نمایند.

امینی تصریح کرد: علائم هشدار دهنده در مسیر ملکشاهی به مهران بایستی نصب شوند تا هیچ مشکلی برای تردد زائران بوجود نیاید.

امام جمعه ملکشاهی همچنین بر تعبیه سرویس های بهداشتی درمسیر تردد زائرین، گشت های منظم پلیس راهور، گشتهای امداد خودرو، حضور هلال احمر، بهداشت و اورژانس تاکید کرد.

"حسینعلی موسوی" فرماندار ملکشاهی نیز در این جلسه گفت : تدابیر لازم و هماهنگی موردنیاز برای استقبال و ارائه خدمات به زائران اندیشیده شده است.

وی به ساماندهی مواکب پذیرایی ، نمایشگاه وهماهنگی دیگر خدمات رفاهی برای ارائه به زائرین اربعین که از مسیر ملکشاهی به مهران تردد می کنند اشاره و افزود: مسیر ملکشاهی به مهران به لحاظ هم عرض بودن با مسیر اصلی در تسهیل بارترافیکی در ایام اربعین نقش ممتازی خواهد داشت.

موسوی با بیان اینکه در اربعین سال گذشته 17 موکب پذیرایی در این شهرستان به زائرین خدمات رسانی داشته اند گفت: در اربعین امسال با تجمیع مواکب پذیرایی در یک مکان مشخص از زوار به بهترین شکل ممکن پذیرایی و استقبال به عمل خواهد آمد.

فرماندار ملکشاهی افزود: بهسازی و توسعه راه ارتباطی یکی از مهم ترین اقدامات صورت گرفته طی سال گذشته تاکنون بوده که تمامی طول مسیر ملکشاهی به مهران از یک روکش آسفالت مناسب برخوردار شده است.

وی اضافه کرد : چندین کانکس سیار شرکت مخابرات نیز در هفته آینده جهت آنتن دهی نقاط کور در طول مسیر مستقر و بدین لحاظ نیز مشکل خاصی وجود نخواهد داشت.

فرماندار ملکشاهی خلوت بودن و همچنین داشتن مناظر بکر طبیعی و جنگلی را از امتیازات مسیر ملکشاهی به مهران برشمرد و افزود: با تدابیر صورت گرفته از جمله نصب علائم هشداردهنده و راهنمایی و رانندگی عبور از این مسیر می تواند برای زائرین خاطره انگیز باشد.

موسوی عشق و علاقه مردم ملکشاهی را به خاندان عصمت و طهارت را کم نظیر دانست وعنوان کرد: از هم اکنون ستاد های مردمی آمادگی خود را جهت استقبال و پذیرایی از زوار اربعین حسینی اعلام کرده اند.

 

انتهای پیام/س