ایلام بیدار07:55 - 1395/08/13
امام جمعه آبدانان خبر داد؛

راه اندازی موکب پذیرایی مردم آبدانان در مرز مهران

امام جمعه آبدانان از راه اندازی موکب پذیرایی مردم آبدانان در مرز مهران خبر داد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازابدانان خبر، امام جمعه آبدانان گفت: موکب خدمات رسانی و پذیرایی مردم شهرستان آبدانان به زائران اربعین حسینی در شهر مهران برپا می شود.

حجت الاسلام "حسین حاجیلری "امام جمعه آبدانان؛در جلسه ستاد مردمی اربعین این شهرستان اظهار کرد:این موکب و ایستگاه صلواتی ارائه خدمت به زائران مرقد منور سرور و سالار شهیدان از روز پنجشنبه هفته جاری به مدت 15 روز بر پا می شود.
وی از اربعین بعنوان بزرگترین کنگره جهان اسلام یاد کرد و افزود: 130 نفر از نیروهای مردمی شهرستان آبدانان در این موکب مستقر و بطور شبانه روزی به زائران کربلای معلی خدمات رسانی می کنند.
امام جمعه آبدانان با تشکر از استقبال مردم در خدمت به زائران کربلای معلی اضافه کرد: جمع آوری نذورات نقدی و غیر نقدی مردم شهر و روستاهای این شهرستان توسط گروه هایی انجام می شود.
حجت الاسلام حاجیلری گفت: برگزاری حماسه بزرگ اربعین حسینی باعث عزت و سر بلندی اسلام، اقتدار و ثبات جوامع اسلامی و مسلمانان می شود.
وی یادآور شد: سال گذشته 400 میلیون ریال کمک های نقدی و مواد غذایی مردم شهرستان آبدانان جمع آوری و بمدت 2 هفته در موکب پذیرایی در اختیار مسافران و زائران مرقد نورانی ابا عبدالله الحسین(ع) در شهر مرزی مهران قرار گرفت.


انتهای پیام/س