ایلام بیدار07:23 - 1395/08/11
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایلام به مناسبت 13 آبان؛

فتح لانه های تفکر و جاسوسی آمریکایی ادامه دارد

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایلام حوزه شهید آوینی بیانیه ای به مناسبت یوم الله 13آبان منتشر کرد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازایلام پویا، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایلام حوزه شهید آوینی طی بیانیه ای به مناسبت یوم الله 13آبان منتشر کرد که متن آن در ادامه آمده است.

یوم الله 13 آبان روز شکسته شدن دست جاسوسی آمریکا و فتح لانه جاسوسی شیطان بزرگ از کشور آماده سازان ظهور حضرت حجت بود. این فتح الفتوح حاصل خون پدران پاکدامنی هم جنس ما است.
اما آیا 13 آبان پایان یافت؟ خیر بلکه جوانان انقلابی باید 13آبان را در رگهای روزگار جاری سازند و مرحله به مرحله لانه های تفکر و جاسوسی آمریکایی را در نظام سیاسی، آموزشی، نظام ربوی بانکی و ...  در کشور و خارج کشور فتح کنند.

لازمه 13 آبان سال 58 ریخته شدن خون برای فتوحات بود اما لازمه 13 های آبان این عصر عرق ریزی فکری جوانان انقلابی و تلاش های متداوم است.
13 آبان تلنگری انقلابی است برای مقابله با شیطان بزرگ و انداختن لرزه ای دیگر بر اندام ناپاک شیطان صفتان.

عده ای بدانند هیچگاه جوانان انقلابی از اعمال خبیثانه ای همچون حقوقهای نجومی ، اختلاس های 8 هزار میلیاردی و قراردادهای ننگینی همچون برجام ، fatf و ... دلسرد نخواهند شد و همانند فاتحان 13 آبان  گوش به فرمان رهبر انقلاب همیشه در صحنه خواهند بود ؛
ملت، انقلاب را تا ظهور حضرت حجت حمایت و حفاظت خواهند کرد .

خاطر نشان می کنیم ، ان شاءالله در این راه پر پیچ و تاب جریانات انحرافی اعم از لیبرالیسم خارج و داخل کشور ، فتنه گران و تفرقه افکنان ، و سایر جریانات غیر انقلابی به دست تفکر انقلابی قربانی خواهند شد.

بسیج دانشجویی در روز13 آبان ماه  همانند همیشه دوشادوش مردم انقلابی استان ایلام برای اعلام انزجار از نظام سلطه و استکبار جهانی در صحنه حضور خواهد داشت که این عمل مصداق بارز آیه « اشداء علی الکفار»خواهد بود.

 

انتهای پیام/س