ایلام بیدار17:57 - 1395/08/09

شهردار دهلران استعفا داد

شهردار دهلران از تقدیم استعفای خود در روز گذشته به شورای اسلامی این شهر خبر داد.

به گزارشایلام بیداربه نقل ازنسیم دهلران، مدتی است که اعضای شورای شهر دهلران بر سر استیضاح و ماندن شهردار اختلاف نظر دارند.

این اختلاف نظر کم کم در فضای مجازی شهرستان دهلران و حتی استان نیز پیچید و همین امر باعث شد تا اتفاقاتی چون سلب عضویت یکی از اعضای شورا و ابهام بر سر آن بیفتد.
همچنین چندی پیش یکی از رسانه های استان تحلیلی بر سر سلب عضویت عضو شورا نوشت و مدعی شد که نامه برگشت وی آمده است اما فرماندار دهلران از پذیرفتن نظر مشورتی وزارت کشور خودداری کرده و اجازه ورود مجدد این عضو شورای شهر جلوگیری می کند.
خبرنگار ما متوجه شد که شهردار دهلران دیروز (8آبان) استعفای خود را تقدیم اعضای شورا نموده است که در همین خصوص مصاحبه ای با شهردار انجام داده ایم.
بر اساس این گزارش؛ علی رنجبر- شهردار دهلران- در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار کرد: در دوران شهردار بودنم با وجود اعتبارات بسیار کم توانسته ام خدماتی را به مردم دهلران ارائه دهم.
وی افزود: پرداخت حقوق کارگران، به راه انداختن نهضت آسفالت، خرید ماشین آلات به مبلغ 6میلیارد ریال، حل و فصل پرونده مالیات و شرکت آب منطقه ای با هزینه ای بالغ بر 12 میلیارد ریال، کاشت و دادن 16 هزار نهال به همشهریان از جمله کارهایی است که در کارنامه کاری من می باشد.
شهردار دهلران تصریح نمود: همچنین هم اکنون 500 تن قیر ذخیره و حواله 253 تن قیر نیز موجود می باشد.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه دلیل استعفا چه می باشد، ابراز نمود: فشار برخی از اعضای شورای شهر دهلران باعث شد تا نتوانم به آنگونه که باید کارهای شهرداری را انجام دهم به همین خاطر استعفا داده ام.
بر اساس شنیده ها؛ اعضای شورا شهر دهلران قرار است امشب برای استعفای شهردار تصمیم بگیرند.
 
انتهای پیام/س