ایلام بیدار07:13 - 1395/08/08
معاون فرماندار چرداول:

13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است

معاون فرماندار شهرستان چرداول گفت:13آبان توسط جوانان انقلابی شکل گرفت وبا حضور آنان تداوم پیدا کرد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازدیار زاگرس، الیاس فتاحی معاون فرمانداری شهرستان چرداول در جلسه هماهنگی راهپیمائی روز 13آبان گفت:13آبان توسط جوانان انقلابی شکل گرفت وبا حضور آنان تداوم پیدا کرد.

وی افزود:یکی از علل ماندگاری مناسبت های مانند یوم الله13آبان،حضور ومشارکت مردم است و امسال هم همچون سالهای گذشته همه مردم انقلابی شهرستان چرداول در راهپیمائی این روز شرکت خواهند کرد.

معاون فرماندار چرداول اظهار داشت:یوم الله 13آبانماه از ایام بسیار مهم در تقویم کشورمان است واین روز هم روز استکبار ستیزی نامیده شده است.

فتاحی گفت:امروزهمچون گذشته جوانان درراس استکبار ستیزی ومبارزه با آمریکا وهم پیمانانش قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا استکبار و ملت ایران نماد ایستادگی در مقابل استکبار جهانی است، به برخی جنایت‌های آمریکا در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و تصریح کرد: راه‌اندازی کودتای 28 مرداد سال 32، شهادت دانشجویان در 16 آذر همین سال، حمایت و تثبیت پایه‌های رژیم پهلوی، تشکیل ساواک و تحمیل قانون و لایحه ننگین کاپیتولاسیون از جمله جنایت‌های آمریکاست.

معاون فرماندار چرداول افزود: تبدیل سفارتخانه به لانه جاسوسی، حمایت از صدام برای حمله به ایران، انجام تحریم‌های ظالمانه، حمایت از فتنه‌گران و‌ اغتشاش‌گران فتنه 88، ایجاد ناامنی و جنگ در کشورهای یمن، بحرین، فلسطین و  ... از دیگر جنایت‌های استکبار جهانی است.

فتاحی اظهار داشت: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و عموم مردم از قشرهای دانشجویی، دانش‌آموزی و همه اقشار ومدیران ادارات به منظور برگزاری باشکوه راهپیمایی 13 آبان حضور داشته باشند.

انتهای پیام/س