ایلام بیدار11:07 - 1395/08/04
سرپرست شرکت پست ایلام خبر داد؛

راه اندازی 50 باجه الکترونیکی برای صدور ویزای اربعین

سرپرست شرکت پست ایلام گفت: با راه‌اندازی 50 باجه الکترونیکی شرکت پست ایلام ظرفیت صدور روادید برای زوار اربعین حسینی را فراهم کرده است.

به گزارشايلام بيدار، بابک گله‌داری، سرپرست شرکت پست ایلام اظهار داشت: یکی از سرویس‌هایی که در شرکت ملی پست و همچنین استان ایلام قابلیت اجرایی شدن دارد بحث نام نویسی الکترونیکی شهروندان علاقمند به سفر عتبات عالیات است.

سرپرست شرکت پست ایلام گفت: تحقق این مهم جزو رسالت‌های پست بوده که در اساسنامه شرکت پست جمهوری اسلامی نیز آمده است، در این راستا اعلام آمادگی کرده در برنامه خود گنجاده‌ایم.

وی ادامه داد: در این راستا چند جلسه با مدیریت حج و زیارت استان ایلام برپا کرده و برای جلب رضایت مردم و سهولت در کار اعلام آمادگی شرکت پست استان ایلام را برای ورود به این حوزه طرح شده است.

این مسؤول اضافه کرد: در صورت همکاری مدیریت حج و زیارت ایلام این شرکت آمادگی ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی در بخش‌های مختلف از جمله نام نویسی الکترونیکی و صدور ویزا و ... دارد.

گله‌داری تصریح کرد: با عنایت به حجم و تعداد زواری که مرز مهران را برای تردد خود بر می‌گزینند و ارائه خدمات به زوار وظیفه همه دستگاه‌ها بوده در این راستا شرکت پست ایلام اعلام آمادگی کرده تا در این راستا نیز وارد میدان شود.

سرپرست شرکت پست ایلام گفت: در حال حاضر امکان راه‌اندازی 50 باجه الکترونیکی و هوشمند در استان ایلام وجود دارد تا نسبت به صدور روادید از سوی شرکت پست اقدام شود.

وی ادامه داد: تا این لحظه منتظر پاسخ مدیریت حج و زیارت بوده که در صورت پاسخ مثبت وارد این عرصه شده تا بتوان به زوار اربعین حسینی خدمات مطلوبی ارائه شود.

این مسؤول اضافه کرد: امیدوارم با همکاری مدیریت حج و زیارت بتوانیم از مزیت نسبی و امکانات در اختیار شرکت پست استان ایلام در راستای صدور روادید نیز بهره گیری لازم به عمل آید.

 

انتهای پیام/س