ایلام بیدار13:37 - 1395/08/01

محسن رضایی به دهلران می آید

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برای شرکت در مراسم آزاد سازی دهلران و موسیان به استان ایلام سفر می کند.

به گزارشايلام بيدار به نقل از نسیم دهلران، علی آبدونی، فرمانده سپاه ناحیه دهلران اظهار کرد: هرساله به مناسبت 10 آبان سالروز عملیات غرور آفرین محرم همایش بزرگی در شهرستان دهلران برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم آزاد سازی دهلران و موسیان، افزود: مراسم آزاد سازی دهلران و موسیان همانند سال های گذشته در شهر موسیان برگزار می شود.
 
فرمانده سپاه ناحیه دهلران ادامه داد: این مراسم صبح روز دوشنبه دهم آبان ماه با حضورخانواده های معظم شهدا وایثار گران، اقشار مختلف مردم و مسوولان این شهرستان در سالن ورزشی شهر موسیان برگزار می شود.
 
وی به سوابق این شهرستان مرزی در دفاع مقدس اشاره و گفت: این مراسم با هدف زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدا،ترویج فرهنگ ایثار وشهادت ویادآوری حماسه آفرینی مردم دهلران در دفاع مقدس برگزار می شود.
 
سرهنگ آبدونی به میهمانان ویژه این مراسم اشاره نمود و بیان داشت: امسال برای این مراسم از سردار محسن رضایی فرمانده سپاه پاسداران در سالهای دفاع مقدس دعوت شده است تا سخنران ویژه این مراسم باشند.
 
وی ادامه داد: همچنین با تلاش همکاران توانستیم تا حاج صادق آهنگران را نیز برای این مراسم دعوت نماییم تا در صورت امکان از صدای دلنشین و خاطره انگیز او بهره ببریم.
 
عملیات محرم در تاریخ 10 آبان 1361 در سه مرحله با رمز "یا زینب(س)" در منطقه عملیاتی دهلران و موسیان آغاز شد.
 
عملیات غرور آفرین محرم یکی از عملیات های کلیدی و شاخص در طول دوران دفاع مقدس می باشد که بیانگر حماسه آفرینی خالقان این عملیات با حمایت و پشتیبانی همه جانبه مردم غیور و مرزدار دهلران، موسیان و دشت عباس است.
 
 
انتهای پیام/س