ایلام بیدار08:33 - 1395/06/10

پارک امید سرابله ، بی نور و ناامید+تصاویر

پارک پرهزینه امید پس از پایان روشنایی روز، بدلیل نبود سیستم روشنایی کارکرد خود را برای حضور خانواده ها در این فضاها از دست می دهد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از دیار زاگرس، بهره مندی از محیط زیست سالم و فضای سبز مناسب از حقوق هر شهروندی است که باید به آن توجه شود.

پارک امید شهر سرابله که با هزینه زیادی در بهمن ماه سال1394 توسط "محمدرضا مرورارید" استاندار ایلام به بهره بردای رسید به علت نداشتن نور و سیستم روشنایی در تاریکی مطلق به سر می برد.

این پارک تقریبا از همان ساعات عصر در خاموشی فرو رفته و سوت و کور می شود، به همین دلیل است که این پارک پر هزینه پس از پایان روشنایی روز، کارکرد خود را برای حضور خانواده ها در این فضاها از دست می دهد.

پارک امید روشن نیست، خاموش بودن چراغ های برق و کمبود چراغ های روشنایی در پارک ها بخصوص در فصول بهار و تابستان که بیش از هر زمان دیگری پذیرای حجم انبوه جمعیت از گروه های سنی مختلف هستند، کاملا خودنمایی می کند.

شاید این مشکل چندان مهم به نظر نرسد، اما این تاریکی باعث شده است بسیاری از خانواده ها به محض این که هوا رو به تاریکی می رود به دلیل روشن نبودن پارک احساس ناامنی می کنند واز رفتن به این پارک  خودداری می کنند.

از این رو برای پیگیری این معضل تمامی مدیران شهرستان را به یک مهمانی شبانه در پارک امید شهر سرابله دعوت می کنیم تا از نزدیک مشکلات را لمس کنند.

انتهای پیام/