ایلام بیدار08:46 - 1395/06/06
رئیس ستاد راهیان نور ایلام اعلام کرد؛

بازدید هفت هزار نفر از مناطق عملیاتی استان ایلام

رئیس ستاد راهیان نور ایلام گفت: هفت هزار نفر از مناطق عملیاتی و دفاع مقدس استان ایلام بازدید می کنند.

"جمال شاکرمی"، معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار جهاد و مقاومتایلام بیداراز ورود پنجمین کاروان راهیان نور به استان ایلام خبر داد.

وی گفت: عصر روز گذشته پنجمین کاروان راهیان نور از سمت تهران وارد استان ایلام شد تا از مناطق یادمانی دفاع مقدس بازدید کنند.

شاکرمی اظهار کرد: از اول شهریور ماه امسال کاروان های راهیان نور به مرور زمان وارد استان می شوند و این روند در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام افزود: باغ موزه دفاع مقدس شهرداری تهران از هر ناحیه شهرداری و محلات تهران اقدام به اعزام کاروان ها به ایلام می کنند.

وی ادامه داد: زائران راهیان نور در این سفر ضمن بازدید از مناطق یادمانی ایلام از جمله قرارگاه حضرت امیر(ع) و قلاویزان مقصد را به استان کرمانشاه ترک می کنند.

شاکرمی بیان کرد: تعداد کل زائران راهیان نور که از محلات مختلف تهران برای بازدید از مناطق یادمانی استان ایلام اعزام می  شوند به تعداد 7 هزار نفر خواهند بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام خاطرنشان کرد: فضاسازی های مناسب در این یادمان ها صورت گرفته و یادمان شهید گمنام هم در این مدت پذیرای سیل عاشقان به مکتب ایثار و شهادت و فرزندان سرور و سالار شهیدان بوده است در مجموع کلیه تمهیدات لازم برای کاروان های راهیان نور در این مدت فراهم شده است.

وی عنوان کرد: اردوهای راهیان نور فرصت بسیار ارزشمندی است تا بخش بسیار کوچکی از رشادتهای فرزندان این آب و خاک در جریان هشت سال جنگ تحمیلی در مقابل دشمن قسم خورده نمایش داده شود و راهیان نور فرصتی برای نمایش رشادتهای شهیدان است.

شاکرمی اضافه کرد:  اردوهای راهیان نور همچون یک انقلاب فرهنگی عظیم بوده و از این اقدام و ظرفیت مناسب فرهنگی می توان برای مقابله با هجمه نرم دشمنان و اعتلای اصول انقلاب اسلامی استفاده مناسب کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: زائران و به ویژه جوانان با شرکت در کاروانهای راهیان نور می توانند با حضور در سرزمینهای عملیاتی درک کنند که چگونه رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس دشمن را از خاک میهن بیرون راندند و حتی اجازه تصرف یک وجب از خاک ایران را نیز به آنها ندادند.

 

انتهای پیام/س