ایلام بیدار19:25 - 1395/04/20
مدیر هنر و رسانه سپاه امیرالمونین(ع) ایلام:

مسابقه کتابخوانی از کتب فصل بسیج برگزار می شود

مدیر هنر و رسانه معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: کتب فصل بسیج با معرفی پنج کتاب ارزشی در ایلام معرفی شد.

«محمد علینظری مدیر هنر و رسانه  سپاه امیرالمومنین استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ايلام بيدار گفت: پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری و با هدف معرفی کتب ارزشمند و مفید به جامعه هر فصل کتاب هایی برای ترویج و تبلیغ فرهنگ کتاب خوانی به جامعه معرفی می شود.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و آشنایی جامعه با کتب و نویسندگان متعهد و ارزشمند از دیگر اهداف این برنامه است، اظهار کرد: معاونت فرهنگی- اجتماعی بسیج به این منظور هر فصل کتاب های مختلف را معرفی می کند.
مدیر هنر و رسانه با اشاره به اینکه این کتاب ها در زمان های مختلف از جمله همایش ها، سخنرانی ها، فضاهای تبلیغاتی، عمومی و فضای مجازی تبلیغ و ترویج می شود، تصریح کرد: در سال جاری نیز چندین کتاب معرفی می شود.
علینظری یادآور شد: در فصل های گذشته کتاب های «خانواده»، «من زنده ام»، «دختر شینا به عنوان کتب ارزشی با قیمت بسیار مناسب و تخفیف ویژه به مخاطبان ارائه شد که از استقبال خوبی برخوردار بود.
وی افزود: فصل بهار امسال هم به فضل الهی پنج کتاب، «رویای نیمه شب»،«گام های سلوک»، «شهر ضرب المثل ها»، «ملاقات در شب آفتابی» و« بار دیگر نادر» در نظر گرفته شده است.
مدیر هنر و رسانه سپاه ایلام با بیان اینکه این کتب از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی با تخفیف ویژه و بسیار مناسب در اختیار مخاطبان قرار می گیرد، تصریح کرد: در این کتاب ها پاسخ نامه هایی تعبیه شده است که مخاطبان می توانند از جوایز این مسابقات هم بهره مند شوند.
علینظری گفت: علاقه مندان می توانند برای تهیه کتاب و توضیحات بیشتر با مدیریت هنر و ادبیات معاونت فرهنگی و اجتماعی به شماره 33062179 -021 تماس حاصل کرده و کتب مورد نظر را سفارش دهند.

انتهای پیام/ی