ایلام بیدار01:50 - 1395/04/03
رئیس شورای هماهنگی ایلام:

آیین بزرگداشت شهدای هفتم تیر در ایلام برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی ایلام از برگزاری آیین بزرگداشت شهدای هفتم تیر در ایلام خبر داد.

به گزارشايلام بيدار ، حجت‌الاسلام علی چراغی پور، رئیسش ورای هماهنگی تبیلغات اسلامی استان ایلام اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن شب‌های قدر و ایام سوگواری و عزاداری شهادت حضرت علی (ع)، این آیین در مرکز استان روز یکشنبه 6 تیرماه ساعت 9 و 30 دقیقه در محل مسجد جامع ایلام برگزار خواهد شد.

وی بابیان اینکه سخنران این مراسم آیت‌الله لطفی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام خواهد بود، افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گران‌قدر نظام و همچنین بزرگداشت رویدادهای دوران سپری‌شده از عمر انقلاب اسلامی از عوامل مهم تبیین و تشریح حقانیت جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

چراغی پور، با اشاره به اینکه بی‌تردید برگزاری این‌گونه برنامه‌ها ضرورتی انکارناپذیر داشته و باید در این جهت تلاش کرد، ابراز کرد: ایران اسلامی قربانی تروریسم بین‌الملل بوده و فاجعه هفتم تیر سال 1360 تنها نمونه‌ای از کینه‌توزی استکبار نسبت به انقلاب اسلامی است.

وی، با اشاره به اینکه از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی 6 تا 12 تیرماه به‌عنوان هفته « افشای حقوق بشر آمریکایی» نام‌گذاری شده است، گفت: تبیین ضرورت‌های بازخوانی کینه‌ورزی‌های آمریکا بر ضد ایران در طول سال‌های گذشته تاکنون فرصتی مناسب برای برملا شدن بیش‌ازپیش چهره کریه ای استکبار و صهیونیست بین‌الملل است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام، با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و یاد و نام شهید بهشتی و شهدای گران‌قدر نظام از عموم مردم ولایت مدار و با بصیرت استان ایلام جهت شرکت پرشور در این آیین دعوت کرد.

گفتنی است، در انفجار تروریستی دفتر حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیرماه سال 60 ،شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفای انقلاب اسلامی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

 

انتهای پیام/س