ایلام بیدار08:42 - 1395/03/27
فرماندار مهران:

آزادسازی مهران نقطه عطفی در تاريخ ايران اسلامی است

فرماندار مهران گفت: مقاومت مردم در آزادسازی مهران نقطه عطفي در تاريخ ايران اسلامي است.

به گزارشايلام بيدار به نقلاوای مهران، مراد ناصري فرماندار مهران در اولين نشست هماهنگی برنامه های سالروز آزاد سازی مهران افزود: روز دهم تيرماه از روزهاي حماسه  ساز و ماندگار در تاريخ نظام سياسي و معنوي انقلاب  اسلامي محسوب  مي شود. از این رو باید به پاس پایمردی رزمندگان اسلام، مراسمی در خور شان این روز بزرگ برگزار شود.

وي با تاکید بر اجرای هرچه بهتر برنامه های این مناسبت یادآور شد: پخش موسیقی و نواهای انقلابی و حماسی، فعالیت هیأت های مذهبی در سطح شهر، تزئین سطح شهر مهران با نصب بنر حماسی، برپایی ایستگاه های صلواتی در طول هفته پایداری، از برنامه هایی است که در این هفته اجرا خواهد شد.

سرگرد روح الله جاويدان فرمانده سپاه ناحيه مهران نيز در اين نشست گفت:هدف از اجراي اين برنامه ها زنده نگه داشتن ياد شهدا است باید مسوولین دستگاه های فرهنگی و جوانان علاقه مند به انقلاب و اسلام و ارزش های دفاع مقدس ادامه دهنده راه شهدا باشند.

وي اظهار كرد: برنامه سالروز آزاد سازي مهران كه احتمالا روز اين برنامه به دليل مصادف بودن با شبهاي قدر تغيير كند اما ويژه برنامه هايي از جمله سخنران كشوري و پخش زنده از شبكه هاي صداوسيما در دستور كار قرار دارد.

 

انتهاي پيام/س