ایلام بیدار07:25 - 1395/03/24

جشنواره مشارکت ملی گردشگری در ایلام برگزار می‌شود

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی ایلام گفت: سومین جشنواره مشارکت ملی گردشگری در استان ایلام برگزار می‌شود.

به گزارشايلام بيدار، جوریه کلانتری با اعلام فراخوان سومین جشنواره مشارکت ملی گردشگری اظهار داشت: دبیرخانه جشنواره آماده پذیرش ایده‌ها و نوآوری‌های حوزه گردشگری استان ایلام از سوی تمامی علاقمندان به شرکت در این جشنواره است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام اضافه کرد: با توجه به اهمیت روز افزون صنعت گردشگری و شعار سال 2016 سازمان جهانی جهانگردی با عنوان  "گردشگری برای همه، ارتقاء دسترسی در سطح بین المللی" جشنواره مشارکت ملی گردشگری با رویکرد گردشگری حلال – ظرفیت ایرانی" با هدف افزایش آگاهی بیشتر عموم جامعه با صنعت گردشگری از 15 اردیبهشت ماه تا 15 مرداد ماه 95 برگزار می‌شود.

کلانتری تصریح کرد: در راستای اجرای هر چه بهتر جشنواره اقداماتی صورت گرفته از جمله این اقدامات قرار دادن لینک جشنواره در پرتال اداره کل استان ایلام و همچنین مکاتبه با کلیه اعضای ستاد خدمات سفر استان جهت لینک جشنواره به سایت ادارات مربوطه است.

وی ادامه داد: جهت اطلاع رسانی این جشنواره 5 عدد بنر در سطح ایلام و دیگر شهرستان‌های استان نصب و همچنین پوستر جشنواره چاپ و در بین ادارات استان نیز توزیع شده است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: جهت پخش تیزر جشنواره با صدا و سیمای مرکز ایلام هماهنگی لازم صورت گرفته که معاونت سیمای ایلام از تاریخ 1/3/95 لغایت 12/3/95 در ساعات مختلف در شبکه استانی 13 مورد تیزر مربوط به جشنواره را پخش شده است.

کلانتری یادآور شد: برای تهیه اعلام فراخوان به واحدهای مربوطه برای شرکت در این جشنواره با اداره کل ارشاد اسلامی مکاتباتی صورت گرفت.

انتهای پیام/س