ایلام بیدار10:48 - 1395/03/19
مدیر کل اوقاف ایلام در نشست خبری:

طرح ملی ضیافت الهی در ایلام اجرا می شود

مدیر کل اوقاف ایلام از اجرای طرح ملی ضیافت الهی همزمان با ایام مبارک رمضان در بقاع متبرکه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ايلام بيدار ، حجت الاسلام "حسن شهیدی"، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام در نشست خبری با رسانه های جمعی از اجرای طرح ملی ضیافت الهی همزمان با ایام مبارک رمضان در بقاع متبرکه استان خبر داد.

وی اظهار کرد: در این راستا تبلیغات محیطی و مناسب برای اجرای این طرح در بقاع متبرکه و سایر اماکن مقدس انجام گرفته است.

این مسئول افزود: تعداد 25 نفر از مبالغان حوزه علمیه قم برای تلبیغ و خدمت در مناطق مدنظر اعزام شده تا برنامه های لازم از جمله بیان احکام و سخنرانی و نیز جلسات مربوط به ماه رمضان اجرا گردد.

مدیر کل اوقاف ایلام همچنین از اجرای طرح خیمه های معرفت خبر داد و گفت: این طرح از ساعات قبل از اذن برگزار می شود که شامل برنامه هایی از جمله پاسخگویی به مسائل شرعی است که در این راستا ایستگاه همه واقف باشیم نیز دائر خواهد شد.

شهیدی ادامه داد: علاوه بر این در این ماه مبارک برنامه های ترتیل خوانی و جزءخوانی قرآن کریم نیز هر روز در ساعات خاصی برگزار می شود همچنین با حضور قاریان بین المللی نیز در این ماه محافل انس با قرآن برپا خواهد شد.

وی بیان کرد: در این ماه همچنین ویژه برنامه های لیالی قدر و ویژه برنامه مخصوص وفات حضرت خدیجه و نیز نماز عید فطر، راهپیمایی روز قدس، ولادت امام حسن مجتبی در بقاع متبرکه شاخص برگزار می شود.

این مسئول هدف از برگزاری این برنامه ها در بقاع متبرکه را ارتقاء سطح معرفتی زائران و نیز ایجاد فضای معنوی با قران در امامزادگان استان عنوان کرد.

 

انتهای پیام/س