ایلام بیدار08:30 - 1395/03/18
نماینده مردم دهلران در مجلس عنوان کرد؛

پیگیری دغدغه های رهبر انقلاب اولویت کار مجلس

"شادمهر کاظم زاده" نماینده حوزه جنوب استان ایلام در دیدار با امام جمعه دره شهر از استقرار بالگرد اطفاء حریق در ایلام خبر داد.

به گزارشايلام بيدار به گزارشسیمره خبر، حجت الاسلام"محمد جواد" قنبر بیگی امام جمعه دره شهر در این دیدار با تبریک انتخاب مهندس کاظم زاده بعنوان نماینده مجلس گفت: انتخاب شدن توسط رای و اعتماد مردم مسلما بار مسئولیت افراد را سنگین تر می کند.

وی اظهار کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید با همفکری و پرهیز از تکروی ، مشکلات موجود را اولویت بندی کنند و با تلاش و مشارکت گروهی برای حل آن ها بکوشند.

قنبر بیگی با بیان اینکه همه حوزه انتخابیه را باید با یک نگاه دید و امکانات و بودجه ها به عدالت میان مناطق تقسیم شود، افزود: سعی کنید در این راه از مشاورین و نخبگان مجرب برای برنامه ریزی و عملیاتی نمودن کارها استفاده نمایید زیرا با مشورت کارها بهتر انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: مردم در قبال رایی که داده اند عملکرد و خروجی کارهای شما را رصد خواهند کرد پس باید بگونه ای کار کنید که رضایتمندی برای جامعه و نظام داشته باشید.

حجت الاسلام قنبر بیگی به عزل و نصب مسئولان نیز اشاره کرد و افزود: باید افرادی در حوزه شما بکار گیری شوند که جدا از جناح بازی سیاسی به دنبال منافع و رفع مشکلات مردم باشند.

وی یادآـور شد: چه خوب است در مورد عزل و نصبها با مسئولان شهرستان نیز مشورت شود.

امام جمعه دره شهر خاطرنشان کرد: جدا از کارهای مهمی که باید در سطح حوزه انتخابیه خود انجام دهید در مجلس نیز باید ولایتمدار و پیگیری دغدغه های رهبر انقلاب نیز باشید.

"شادمهر کاظم زاده" نماینده حوزه جنوبی استان ایلام در مجلس نیز ضمن قددردانی از حضور مردم پای صندوق رای گفت: رفع بیکاری، ایجاد اشتغال، پیگیری طرحهای نیمه تمام و توسعه زیرساختها اولویت کاری بنده در هر چهار شهرستان حوزه انتخابیه ام است.

وی افزود: با کمک مردم، مسئولان، نخبگان و دولت تنگناهای اقتصادی و معیشیتی مردم بررسی و مرتفع خواهند شد.

منتخب حوزه انتخابیه دهلران تصریح کرد:نمایندگان منتخبی که وارد مجلس دهم شورای اسلامی می‌شوند عزم خودشان را با برنامه‌‌ریزی‌ دقیق و نقشه راهی مشخص برای غلبه بر این تنگناها جزم خواهند کرد.

کاظم زاده همچنین به معضل آتش سوزی جنگلها و مزارع استان اشاره کرد و افزود: در جلسه ای که بارئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور  داشتیم قرار شد یک دستگاه بالگرد اطفاء حریق به استان ایلام تحویل داده شود که به جد پیگیر آن هستیم.

وی یادآورشد: یکی از اولویت‌های اساسی مجلس دهم تحقق منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری است و تلاش می‌شود تا برنامه‌های مجلس دهم متناسب با شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تدوین و طراحی شود.

نماینده شهرستانهای دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره خاطرنشان کرد: خوشبختانه تعامل مناسب خوبی بین نمایندگان استان در مجلس وجود دارد و مسلما با همدلی، اتحاد و تلاش می توان بر تمامی مشکلات فائق آمد.

پایان پیام/