ایلام بیدار07:48 - 1395/03/17
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی ایلام خبر داد؛

حضور دوهزار و500 دانش آموز ایلامی درطرح هجرت 3

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی ایلام از پیش‌بینی حضور دو هزار و 500دانش‌آموز در طرح هجرت سه خبر داد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازایلام بیست، ایوب ناصری، مسئول بسیج دانش آموزی ایلام اظهار کرد: بسیج و سپاه از ابتدای انقلاب تاکنون در تمام عرصه‌ها حضوری فعال و مثمرثمر داشته و شاهد موفقیت‌های خوبی توسط بسیج و بسیجیان بوده‌ایم.

وی گفت: بسیج علاوه بر اینکه در دفاع مقدس حضوری موفق داشته در عرصه‌های سازندگی و عمران و آبادانی کشور و همچنین در حوزه‌های فرهنگی نیز بسیار تاثیرگذار بوده است.

مسئول بسیج دانش آموزی ایلام با اشاره به اهمیت اردوهای جهادی طرح هجرت افزود: امسال پیش‌بینی می‌شود 2 هزار و 500دانش‌آموز در طرح هجرت 3 شهرستان ایلام شرکت کنند.

ناصری تصریح کرد: بسیج دانش آموزی استان ایلام با همکاری حوزه مقاومت دانش‌آموزی و با پشتیبانی دیگر دستگاه‌ها و ادارات در شهرستان ایلام مانند سال‌های قبل آماده برگزاری اردوهای طرح هجرت 3 است.

وی به اهداف طرح هجرت 3 اشاره کرد و گفت: پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و همچنین غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، خدمات‌رسانی و کمک به محرومین جامعه ،نهادینه کردن تفکر بسیجی در جامعه و ایجاد محیط کار سالم و با نشاط برای جوانان از مهم‌ترین اهداف این طرح است.

این مسئول بیان کرد: امسال در اردوهای طرح هجرت 3 دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف با توجه به مهارت آنها به‌ کارگیری خواهند شد تا استفاده بهینه از تجربیات آنها شود.

 

انتهای پیام/س