ایلام بیدار07:44 - 1395/03/17
گزارش/

کلافگی مردم از لغو و تاخیر فراوان در پرواز های ایلام

تاخیر و لغو پروازهای ایلام تهران و بالعکس، بجای رفع مشکل افراد مشکل آفرین نیز شده است.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازایلام پویا، وقتی پا به فرودگاه می گذاری ضربان قلبت افزایش می یابد، ریتم تنفس بهم می خورد و فشار خون نامتعادل میگردد که نکند پرواز تاخیر داشته باشد یا لغو شود و تمام برنامه هایی که برای آن برنامه ریزی شده است به هم بخورد.

 مسافران ایلامی هرگاه قصد دارند برای اموراتی که به زمان بستگی دارد و ناچارا از هواپیما برای انجام امورات شخصی، اداری و یا بیشتر اوقات برای موضوع درمان به پایتخت می روند، گرفتار این موضوعات شده و بیشتر به مشکلات آنان اضافه می گردد تا بخواهند مشکلی را حل کنند و این حال و روز همیشگی این مسافران هوایی است.

گویا تاخیر و کنسلی های تکراری پرواز فقط مختص ایلام است و کسی برای برنامه ریزی و وقت ایلامی ها ارزش قائل نیست؛ به تابلو اعلام پروازها که خیره میشوی اکثر پروازها به موقع انجام می شود و حتی شهرستانهای کوچک تابع سایر استانها هم از این امر مستثنی نیستند.

برخی اوقات تا مسافران ایلامی در حال انتظار و بلاتکلیفی هستند پرواز بعضی از مراکز استانها 2تا3 بار انجام می شود اما از استان ایلام خبری نیست؛ البته وجود گرد و خاک و نقص فنی ناشی از تحریم ها بهانه ثابتی است تا خودمان را قانع و توجیه کنیم؛ اما ایلامیان مضطرب همچنان در روی صندلی های سالن پرواز، چشم انتظار و بلاتکلیفند.
آیا این اتلاف وقت و اضطراب، بهاء وغرامتی ندارد؟

چه کسی در این زمینه باید پاسخگو باشد؟

لازم به ذکر است پرواز ساعت 1و45 دقیقه تهران-ایلام در روز شنبه 15 خرداد ماه، با 2 ساعت و 20 دقیقه تاخیر انجام شد که البته تاخیر پروازهای ایلام تهران و بالعکس به رویه ای ثابت و تغییر ناپذیر برای پرواز های ایلام تبدیل شده است.


انتهای پیام/س