ایلام بیدار12:38 - 1395/03/14
مسئول روابط عمومی سپاه:

رهبری امام خمینی در دنیا الگو و نمونه بود/ امریکا به دنبال ضربه به نظام از طریق برجام است

مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی گفت: احیای دین اسلام و تکیه بر توده مردم دو مولفه شاخص امام خمینی (ره) بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ايلام بيدار، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مصلی ایلام گفت: در این 27 سالی که از ارتحال امام راحل گذشته باید مروری داشته باشیم از اینکه در این مدت چه اندازه از منش ایشان را اجرایی  و در کدام سکو قرار گرفته ایم.

وی با اشاره به اینکه رقتار و منش امام خمینی (ره) منحصر بفرد بود اظهار کرد: رفتار امام (ره) در راستای الهام بخشی به ملت اسلام و انقلاب بود، انقلابی که به اذعان دوست و دشمن مسیر تاریخ را عوض و بزرگترین حرکت جهان در بهمن 57 رقم خورد داد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این پیروزی را تئوریسین های ضد انقلاب نیز بر آن دلالت داشته و معتقدند امام راحل مسیر تاریخ را عوض و انقلابی به بزرگی اسلام ایجاد کرد.

مسئول روابط عمومی سپاه ادامه داد: امام خمینی در این راه دو مولفه های مهمی داشت که میتوان به احیای دین اسلام و تکیه بر توده مردم از دو شاخص انها نام برد.

سردار شریف ادامه د اد: تأیید این دو شاخصه ها را می توان در روز ورود امام (ره) به میهن و همچنین رحلت ایشان بخوبی مشاهده کرد.

وی تصریح کرد: در قرن 20 تنها رهبری که چه در زمان پیروزی انقلاب و چه در زمان ارتحالشان میلیون ها عاشق با ایشان بودند همین امام خمینی (ره) بود و این باید برا رهبران جهان الگو باشد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: در واقع تمام اقشار محروم جامعه و مستضعفان عالم دلبستگی خاصی به امام راحل داشتند و نوع رهبری ایشان به گونه ای بوده که پیشرفت و ترقی امت اسلام را داشته است.

مسئول روابط عمومی سپاه اضافه کرد: در این مدت 27 سال از ارتحال امام دشمنان با هجمه های خود درصدد براندازی نظام آمدند و برای این کار از هیچ روشی دریغ نکردند.

شریف، هجوم رسانه های بیگانه و ضدانقلاب را از جمله مصادیق این مهم عنوان کرد که اکنون نیز در این مسیر قدم برمی دانرد و از فعالیت خود دست برنمی دارند.

وی به وضعیت موجود کشورهای منطقه اشاره و گفت: متأسفانه هجمه های به جای اسرائیل متوجه سرزمین های اشغالی است و در اینده ای نزدیک نه تنها این مشکل حل خواهد شد بلکه آزادی فلسطین اشغالی و بین المقدس نیز تحقق پیدا خواهد کرد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: یکی از اهداف دشمن در این مسیر جدایی فاصله مردم و رهبری است در صورتی که مردم و نظام اسلامی هر چه دارند از برکت نعمت ولایت فقیه و رهبری است که بعد از رحلت امام مقام معظم رهبری به خوبی هدایت انقلاب را در دست گرفتند.

مسئول روابط عمومی سپاه در ادامه به دشمنی های امریکا علیه ایران اشاره و گفت: امریکا از امام خمینی ره و انقلاب اسلامی کینه به دل دارد و تا این کینه را از دل نراند از دشمنی های خود با ملت دست برنمی دارد.

شریف تأکید کرد: حتی بعد از جریان مذاکرات اخیر تحریم های جدید علیه ملت وضع شد که تحریم های موشکی از جمله آن است و این نشان می دهد که امریکا به دنبال ضربه به کیان نظام از طریق برجام است.

وی تأکید کرد: به حول قوه الهی امریکا هیچ کاری نخواهد توانست انجام دهد و مردم محکم پشت نظام و انقلاب و رهبری ایستاده اند.

 

انتهای پیام/ی