ایلام بیدار04:46 - 1395/03/13
همزمان با رحلت امام خمینی(ره)/

همایش پیروان روح‌الله در ایلام برگزار شد

همایش بزرگ پیروان روح‌الله با حضور گسترده بانوان عضو کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برگزار شد.

به گزارشايلام بيدار، حجت‌الاسلام علی چراغی پور، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در حاشیه برگزاری این مراسم، اظهار کرد: این برنامه‌ها با محوریت تبیین شخصیت و جایگاه والای امام خمینی(ره) آرمان‌های مقدس ایشان در راه اسلام و انقلاب برگزارشده است.

وی، بابیان اینکه در ایام ارتحال امام راحل برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار می‌شود، ابراز کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم، اجرای طرح تلاوت نور، گزاری مسابقه کتاب‌خوانی «یاد یار» در سطح کانون‌های مساجد و برگزاری مراسمت عزاداری ازجمله برنامه‌های این ایام است.

چراغی پور، بیان کرد: تبیین شخصیت و سیره و سبک زندگی امام راحل در سال جاری با توجه به نام‌گذاری سال جاری به‌عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری، در دستور کار دبیرخانه کانون‌های مساجد قرارگرفته و انتظار می‌رود که با حضور گسترده اعضای کانون‌های مساجد، گام‌های مثبتی در این زمینه برداشته شود.

 

حجت‌الاسلام محمدرضا عباسی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، نیز در این مراسم به‌عنوان سخنران ویژه، اظهار کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری جوانان و نوجوانان و اقشار مختلف مردم باید با سیره زندگی و سبک زندگی امام راحل آشنا شوند.

وی، تصریح کرد: دشمنان در تلاش هستند که آرمان‌ها و اندیشه‌های امام راحل را از جوانان و نوجوانان دور کرده و  تلاش می‌کنند که در باورها و ارزش‌های جامعه ایجاد انحراف کنند که باید جوانان و نوجوانان به این مسائل آگاه باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، بابیان اینکه جهان اسلام شیفته سیره و روش و عمل امام راحل است. خاطرنشان کرد: امام راحل با کمک مردم انقلاب کرد و انقلاب امام نه‌تنها در ایران بلکه در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی و جهان اسلام شناخته‌شده است،

گفتنی است، این مراسم به همت کانون فرهنگی و هنری رحمت للعالمین شهر ایلام و شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان ایلام برگزار شد.