ایلام بیدار09:05 - 1395/03/12
گزارش ایلام بیدار/

ورودی های ایلام درشأن مرکز یک استان نیست+تصاویر

این روزها اگر سری به ورودی ها و مسیرهای منتهی به شهر ایلام سر زده باشید با صحنه هایی مواجه خواهید شد که باور عنوان شهر برای ایلام سخت می شود.

گروه اجتماعی ایلام بیدار::این روزها اگر سری به ورودی ها و مسیرهای منتهی به شهر ایلام سر زده باشید با صحنه هایی مواجه خواهید شد که باور عنوان شهر برای ایلام سخت می شود.

ورودی های منتهی به شهر ایلام در سه مسیر ارغوان، میدان قرآن و روستای هفت چشمه فضای بسیار تأسف باری را رقم زده که باعث نازیبایی این مسیرها شده است.

در مسیر ورودی ارغوان که اصلی ترین ورودی به شهر ایلام نیز محسوب می شود زباله های جمع شده در حاشیه خیابان اصلی نه تنها باعث ایجاد فضایی زشت در این مسیر شده بلکه بوی نامطبوع آن هر رهگذری پیاده و یا سواری را می آزارد.

این زباله ها حتی باعث جمع شدن حشرات که خود باعث بسیباری از بیماری ها هستند شده به طوری که به حال خود رها شده اند، با توجه به اینکه در ورودی ارغوان بسیاری از مهمانان در این مسیر منتظر افراد هستند لذا چهره کریه این نقطه از شهر از دید این مهمانان شاید باعث آن شود که کل شهر درگیر این موضوع باشد و ذهن آنان را نسبت به فضایی سالم وزیبا در ایلام تحت تأثیر خود قرار دهد.

این فضای نازیبا تنها به این ورودی از شهر بسنده نشده و در دو مسیر دیگر نیز این داستان ادامه دارد و البته با درجه بیشتر به طوری که فضای موجود در این ورودی ها در شأن مرکز یک استان نیست.

با توجه به اینکه روزانه هزاران نفر از زائران عتبات عالیات از شهر ایلام به مقصد مرز مهران و در نهایت به زیارت مشرف می شوند رفع این مشکلات در ورودی های شهر اولویتی اساسی است که باید مسئولان امر نشسبه به رفع آن اقدام کنند.

انتقاد امام جمعه ایلام از وضعیت ورودی های شهر ایلام

همین موضوع باعث شد تا حتی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه های نماز جمعه به این موضوع واکنش نشان دهد.

وی با اشاره به ورودی های غربی و شرقی ایلام اشاره و افزود: متاسفانه ورودی های ایلام که محل تردد زائران اربعین است مملو از زباله و نخاله شده و این موضوع بسیار آزار دهنده است.

حجت الاسلام لطفی ادامه داد: از مسولین مربوطه می خواهم که هر چه سریعتر نسبت به این امر اهتمام داشته و نسبت به رفع این معضل اقدام نمایند.

ورودی ارغوان

 

 

ورودی میدان قرآن

ورودی هفت چشمه

ورودی های ایلام,فضای زشت,استان ایلام,ایلام بیدار

 

انتهای پیام/س