ایلام بیدار14:07 - 1395/03/10
جانشین فرمانده پلیس فرودگاه‌ها:

فرودگاه ایلام باید منطبق با استانداردهای بین‌المللی باشد

جانشین فرمانده پلیس فرودگاه‌ها به ارتقای فرودگاه‌ شهدای ایلام از مرز داخلی به هوایی اشاره کرد و گفت: باید الزامات و استانداردهای فرودگاه را با استانداردهای بین‌المللی منطبق کنیم.

به گزارشايلام بيدار به نقل از پایگاه خبری پلیس،  ابوالقاسم ابراهیم‌گل در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پلیس فرودگاه شهدای ایلام به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان انتظامی اشاره کرد و یادآور شد: توجه معظم‌له به مقوله امنیت به عنوان اولویت اول کشور نشان از اهمیت این موضوع در جامعه دارد که همه باید در راه تحقق آن تلاش کنیم.

وی افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از امنیت خوبی برخوردار است که این امنیت به فضل الهی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و در صحنه بودن مردم کشورمان و جانفشانی شهدا و جانبازان مقدس این نظام و همت و تلاش شبانه‌روزی تمام کارکنان نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی فراهم شده است.

جانشین فرمانده پلیس فرودگاه‌ها با بیان اینکه امنیت کشور خوب است و باید آن را ارتقاء دهیم، تصریح کرد: در صنعت حمل و نقل هوایی در تمام ابعاد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نقش موثری در پیشرفت و پایداری توسعه کشور داریم و باید موضوع امنیت را در مجموعه فرودگاه‌های کشور در دستور کار خود داشته باشیم.

ابراهیم‌گل ادامه داد: باید احساس امنیت را در فرودگاه‌ها تقویت کنیم به نحوی که اگر مسافری وارد فرودگاه شد هیچ دغدغه‌ای اعم از پارکینگ، سالن و ... را احساس نکند.

وی به ارتقای فرودگاه‌ شهدای ایلام از مرز داخلی به هوایی اشاره کرد و گفت: باید الزامات و استانداردهای فرودگاه را با استانداردهای بین‌المللی منطبق کنیم.

 

انتهای پیام/س