ایلام بیدار07:26 - 1395/03/05
با پیگیری های رسانه ای صورت گرفت؛

استقرار پزشکان متخصص در بیمارستان آبدانان

رئیس بیمارستان آبدانان گفت:متخصص زنان، جراح مرد، متخصص سونوگرافی، متخصص داخلی، متخصص اطفال در درمانگاه حضور دارند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازابدانان خبر، چند روز گذشته خبر نبود سونوگرافی و پزشکان متخصص در پایگاه خبری آبدانان خبر منتشر شد.

در این خبر آمده بود ؛ جمعیت بیش از 65 هزار نفری شهرستان آبدانان به دلیل نبود دستگاه سونوگرافی و سایر تجهیزات پزشکی و حتی پزشک متخصص و زنان و زایمان با مشکلات عدیده ای روبه رو هستند .

بیماران جهت انجام یک سونوگرافی ساده به شهرستان های همجوار یا مرکز استان مراجعه کنند و این خود مشکلاتی را برای بیماران به وجود می آورد.

در پاسخ این خبر، دکتر "هدایت حیدری زاده" رییس بیمارستان آبدانان در گفتگو با آبدانان خبر اظهار کرد : رایزنی ها برای آوردن دکتر متخصص زنان و جراح زنان و مردان انجام و طی هفته آتی این متخصصین در بیمارستان آبدانان مستقر خواهند شد.

وی بیان کرد: بیمارستان آبدانان مجهز به سی تی اسکن میباشد مشکل ما نبود پزشک است که با صحبت های انجام گرفته مقرر شده است متخصص بیمارستان دره شهر بصورت هفته ای یک یا دو روز مستقر شود و در آینده نیز پزشک متخصص برای رفع مشکل سونو مردم بطور دائم جذب و مستقر خواهد شد.

با پیگیری های پایگاه خبری آبدانان خبر و تلاش مسئولان بیمارستان آبدانان این امر محقق و پزشکان متخصص زنان،جراح مرد،متخصص سونو گرافی، متخصص داخلی و متخصص اطفال در بیمارستان آبدانان مستقر شدند.

"هدایت حیدری زاده " رئیس بیمارستان آبدانان در گفتگو با آبدانان خبر گفت: طبق قول داده شده متخصص زنان، جراح مرد، متخصص سونوگرافی، متخصص داخلی،  متخصص اطفال در درمانگاه حضور دارند.

وی گفت: تمامی متخصصین نامبرده درشیفت عصر در بیمارستان مستقرند ، ولی سونوگرافی صبح وعصر فعال می باشد.

 

انتهای پیام/س