ایلام بیدار08:08 - 1395/03/04
همزمان با هفته جوان/

جوانان برتر شهرستان سیروان تجلیل شدند

همزمان با هفته جوان از جوانان برتر شهرستان سیروان تجلیل شد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازسیروان نوین، همزمان هفته جوان، از جوانان برتر شهرستان سیروان با حضور فرماندار این شهرستان تجلیل شد.

مراد یگانه فرماندار سیروان در این مراسم با تبریک هفته جوان گفت: جوانان بعنوان سرمایه های کشور، آینده این مملکت را رقم خواهند زد.

فرماندار سیروان جوانان را مهمترین عامل توسعه و نیروی محرک کشور دانست و اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران از لحاظ نیروی انسانی یکی از جوان ترین کشورهای جهان است و استان ایلام نیز یکی از جوان ترین استانهای کشور می باشد.

وی بر ضرورت ورود جوانان به مسائل مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی تاکید کرد و افزود: از جوانان باید بعنوان یک پتانسیل قوی برای توسعه کشور استفاده کرد و از طرفی جوانان بایستی بیش از پیش برای شکوفایی ایران اسلامی تلاش کنند.

یگانه با اشاره به کمبود سرانه ورزشی در سطح شهرستان سیروان بیان کرد: امسال برای توسعه زیرساختها و افزایش سرانه ورزشی شهرستان از محل اعتبارات عمرانی کمک خواهیم کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: امسال سعی می شود یک فضای ورزشی برای بخش کارزان و شهرک سرتنگ در نظر گرفته شود و همچنین سالن ورزش رزمی شهر لومار را تکمیل خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در دو سه سال اخیر جوانان این شهرستان توانستند در زمینه های مختلف مقامات و دستاوردهای مختلفی را کسب کنند، اضافه کرد: این نشان از استعداد جوانان این شهرستان و توجه کردن به آنها می باشد.

آیت الله یاسمی، رئیس اداره ورزش و جوانان سیروان در ادامه اظهار کرد: برای انتخابات جوانان برتر این شهرستان چندین جلسه مختلف برگزار شده است.

وی با اشاره به ضعف در زیرساخت های ورزشی شهرستان گفت: متاسفانه زیرساخت های ورزشی شهرستان بسیار کم بوده و بایستی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

در پایان این مراسم از جوانان برتر شهرستان سیروان با اهدای لوح و هدایای تقدیر و تجلیل شد.

 

انتهای پیام/س