ایلام بیدار07:00 - 1395/02/25
مدیر کل کمیته امداد استان خبر داد؛

احداث 134 منزل مسکونی برای مددجویان روستائی چرداول

مدیر کل کمیته امداد استان از احداث 134 منزل مسکونی برای مددجویان روستائی چرداول خبر داد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازدیار زاگرس، ضیا رضایی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام گفت : این واحدها با بیش ازچهار میلیارد ریال هزینه به صورت مشترک با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و سپاه در مناطق محروم روستایی برای نیازمندان فاقد منزل احداث می شوند و بیش از میلیارد ریال هزینه می شود.

وی با ذکر این نکته که در سطح استان 550 واحد مسکونی با مشارکت سپاه  پاسداران ساخته می شود افزود: سهم محرومان و مددجویان امداد شهرستان چرداول از این تعداد 134 واحد می باشد که با توجه به گستردگی روستاها دراین حوزه این منازل در روستاهای محروم در بخش های تابعه شهرستان احداث می شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام اظهار داشت: با ساخت واحدهای روستایی در سال جاری فقط تعداد 40 مددجوی فاقد منزل در سطح استان وجود دارد که کمتر از 3درصد می باشد و با برنامه ریزی های صورت گرفته و همکاری مسئولین این تعداد نیز در سال آینده از نعمت منزل مسکونی بهره مند خواهند شد. 

وی تصریح کرد: کمیته امداد امام استان در سال گذشته بیش از سقف تعین شده نسبت به تهیه جهیزیه نوعروسان مددجو اقدام کرده است و تعداد بیش از 350 مورد خرید جهیزیه برای جوانانی که تشکیل زندگی داده اند انجام گرفته است.

رضایی محرومیت زدایی، اشتغال زایی و اجرای اقتصاد مقاومتی را از برنامه های محوری و کلیدی امداد در سال جدید دانست گفت: در راستای رفع محرومیت و استقلال خانوارهای مستضعف، کمیته امداد امام(ره) کشور استان ایلام را درر ردیف های اول اعتبارات قرارداده است و امسال جهش مناسبی را در این راستا من جمله اقتصاد مقاومتی و خودکفایی مددجویان با ایجاد شغل پایدار شاهد خواهیم بود.

 درشهرستان 67 هزار نفری چرداول تعداد سه هزار خانوار با جمعیت 10 هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد قراردارند.

انتهای پیام/س