ایلام بیدار08:27 - 1395/02/21
نماينده تام الاختيار وزير نيرو در مسکن مهر خبر داد؛

پرداخت60درصد اعتبارزیرساخت های مسکن مهردهلران

نماينده تام الاختيار وزير نيرو در مسکن مهر کشور گفت: وزارت نیرو 60 درصد زیرساخت های آب، فاضلاب و برق مسکن مهر را تأمین می کند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازنسیم دهلران، محمد رضا امير کمالي، نماينده تام الاختيار وزير نيرو در مسکن مهر کشور در جریان بازدید از وضعیت مسکن مهر در شهرستان دهلران در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: 9 هزار واحد مسکن مهر در استان ایلام اجرا شده است که مهمترین مشکل پیش روی این واحدها تامین منابع مالی برای فراهم نمودن زیرساخت های آب و برق و فاضلاب آنها می باشد.

وی با اشاره به عزم جدی مسئولان استان برای به سرانجام رسیدن مسکن مهر در استان افزود: براساس مصوبه هیئت وزیران و طی نشستی که با استاندار و مسئولان استان خواهیم داشت امیدواریم راهکاری برای تعیین تکلیف واحدهای باقیمانده ارائه کنیم.

 نماينده تام الاختيار وزير نيرو در مسکن مهر تصریح کرد: مبلغ 55 میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت های آب، فاضلاب و برق 2 هزار و 300 واحد مسکن در شهرستان دهلران نیاز است.

وی ادامه داد:  که طی توافق با مسئولان استان و شهرستان مقرر شد که 60 درصد این مبلغ توسط وزارت نیرو پرداخت شود و مابقی توسط فرمانداری و راه و شهرسازی تامین اعتبار شود.

کمالی خاطر نشان کرد: این مبلغ که برعهده وزارت نیرو می باشد درصورت اختصاص اعتبار از سوی دولت ظرف دو ماه آینده پرداخت خواهد شد.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط خاص شهرستان دهلران به لحاظ گرمسیری بودن و قرار گرفتن در نوار مرزی و کمک به مردم این منطقه وزارت نیرو تامین اعتبار زیرساخت های آب و برق و فاضلاب را برعهده گرفته است.

نماينده تام الاختيار وزير نيرو در مسکن مهر گفت: به دنبال این موضوع هستیم که پرداخت حق انشعابات آب و برق و فاضلاب را قسط بندی کنیم تا مردم مشکلی در پرداخت این هزینه ها نداشته باشند و فقط هزینه های نصب انشعاب و لوازم اندازه گیری را نقدی پرداخت کنند.

 

انتهای پیام/س