ایلام بیدار07:43 - 1395/02/20
مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اعلام کرد؛

فعالیت ۱۳ کانون تخصصی فرهنگی و هنری در ایلام

مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان از فعالیت ۱۳ کانون تخصصی فرهنگی و هنری در ایلام خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، حجت‌الاسلام علی چراغی پور، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام اظهار کرد: در حال حاضر 13 کانون تخصصی در رشته‌های مختلف در این استان فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: کانون‌های تخصصی قرآن، عترت، مهدویت، نماز، کتابخانه، ورزش، حمایت و نظارت، سمعی و بصری، مراسم و همایش، پژوهش، عقاید اسلامی و آی.تی از کانون‌های تخصصی فعال در این استان به شمار می‌روند که در ارائه خدمات تخصصی به اعضای سایر کانون‌های فرهنگی و هنری در سطح استان در بخش‌های مختلف مثمر ثمر هستند.

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام ابراز کرد: کانون‌های تخصصی یکی ظرفیت و پتانسیل خوب در استان ایجاد کرده که نیازمند تعامل و همکاری این کانون‌ها با سایر کانون‌ها و معرفی خدمات این کانون‌هاست که باید مسئولان کانون در این زمینه بیش از گذشته تلاش کنند.

وی، در پایان بابیان اینکه اعضای کانون‌های مساجد با طرح ایده‌های نو می‌توانند در این زمینه فعالیت‌های گسترده‌ای داشته باشند، خاطرنشان کرد: استان ایلام با توجه به اینکه یکی از استان‌های مطرح در بحث قالی‌بافی و محصولات دستی است این توان و ظرفیت را در راستای ایجاد شبکه کارآفرینی در این حوزه و بخش صنایع‌دستی را دارد.

 

انتهای پیام/س