ایلام بیدار21:02 - 1395/02/12
نمانیده مردم ایلام در مجلس دهم:

وابسته به هیچ منبع قدرت و ثروتی نبوده ام/سعی می کنم بار سنگین مسئولیت را به سرمنزل مقصود برسانم

نماینده منخب مردم در حوزه شمالی استان ایلام گفت: سعی می کنم انشاءالله بار سنگین مسئولیتی که مردم بر دوش بنده گذاشتند، به خوبی به سرمنزل مقصود برسانم.

به گزارشايلام بيدار به نقل از ملکشاهی خبر،جشن پیروزی انتخابات مجلس دهم حوزه شمالی استان ایلام در میدان شهید بهشتی ملکشاهی با حضور مردم برگزار شد.

"سلام امینی" منتخب مردم حوزه انتخابیه ایلام، ایوان، ملکشاهی، سیروان، چرداول و مهران در این مراسم گفت: نماینده بحث ایل وقبیله نیست، مطابق قانون نه تنها در مقابل حوزه انتخابیه خود بلکه در مقابل تمام ملت مسئولیت و در بحث تمام امور داخلی و خارجی حق نظارت دارد.

وی اظهار کرد: بنده با احترام کامل، سعی می کنم انشاءالله بار سنگین مسئولیتی که مردم بر دوش بنده گذاشتند، به خوبی به سرمنزل مقصود برسانم.

امینی افزود: خدا را شاکرم بنده بعنوان یک معلم، وابسته به هیچ منبع قدرت و ثروتی نبوده ام، به هرحال توفیق پیدا کردم که این اعتماد را جلب کنم.

منتخب مردم حوزه انتخابیه شمالی استان ایلام تصریح کرد: سعی می کنم از این امانت مردم، به خوبی حفاظت و حراست کنم.

وی اذعان کرد: 30 سال معلم هستم و آنچه در کلاس یاد امانت مردم داده ام، ارزش، هنجار، اخلاق و احکام بوده است.

"سیدابوالفضل حسینی" امام جمعه ملکشاهی در این مراسم گفت: خداوند برکت در علم را در احترام به معلم قرار داده است، مردم حوزه شمالی استان ایلام به معلمی مجاهد، ایثارگر و خدمتگذار احترام گذاشتند که سالهای سال برای این مردم خدمت کرد و توفیق پیدا کرد بعنوان منتخب شما مردم در مجلس شورای اسلامی خدمت کند.

وی اظهار کرد: مردم ایلام به معلمی خدوم و خستگی ناپذیر رای داده اند.

امام جمعه ملکشاهی افزود: آقای امینی نه تنها نماینده مردم ملکشاهی ، بلکه نماینده تمام مردم استان ایلام و ملت ایران است.

سیدابوالفضل حسینی اذعان کرد: آقای امینی انشاءالله با توجه به ظرفیتهایی که در استان ایلام وجود دارد، این ظرفیتها را به فعل برساند خدمات شایسته ای را انجام دهند.

سلام امینی با کسب 61338 رای بعنوان نماینده حوزه شمالی استان ایلام به مجلس دهم راه یافت.

انتهای پیام/ش