ایلام بیدار12:49 - 1395/02/12
با صدور بیانیه ای صورت گرفت/

تقدير نماينده دهلران از حضور حماسی مردم در انتخابات

نماينده مردم استان ايلام در مجلس از حضور پر شور مردم در دهمين دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تقدير كرد.

به گزارشايلام بيدار، علي محمد احمدي، نماینده مردم شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره با صدور بيانيه اي اظهار كرد: انتخاب حقي است كه از جانب خداي سبحان به انسان ارزاني شده و انتخابات نيز هديه اي است الهي كه به بركت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به يك فرهنگ ناب سياسي تبديل گرديد.

وي افزود: انتخاب و گزينش متوليان اجرايي، قانونگذاري و خدماتي توسط راي مستقيم مردم، مهم ترين شاخصه انقلاب اسلامي است كه نظام مردم سالار ديني را در جهان سياست به يك راهبرد موفق بين المللي تبديل كرده است.
نماينده مردم شهرستان هاي دره شهر، بدره، آبدانان و دهلران در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به حضور پرشكوه مردم استان در دهمين انتخابات مجلس شوراي اسلامي اضافه كرد: مشاركت بالا، احساس مسئوليت سياسي و تعامل سازنده مردم با مجريان انتخابات، برگ زريني است كه باعث عزت و اقتدار ملت و استحكام پايه هاي نظام جمهوري اسلامي ايران گرديد.
احمدي اضافه كرد: به عنوان خادم و خدمتگذار مردم استان در مجلس شوراي اسلامي، مراتب تقدير و تشكر خود را از حضور با معرفت و شورانگيز مردم استان مرزدار استان ايلام و بخصوص مردم شهيد پرور شهرستان هاي دره شهر، بدره، آبدانان و دهلران در انتخابات مجلس شوراي اسلامي ابراز كرده و موفقيت و سربلندي آنان را در تمام صحنه هاي سياسي، فرهنگي و اجتماعي خواستارم.
نائب رييس كميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي با آرزوي موفقيت براي منتخبان مردم در دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي، از زحمات شبانه روزي مجريان، ناظران، بازرسان، نيروهاي امنيتي و انتظامي، ستادهاي مردمي و همه فعالان و دست اندركاران انتخابات تقدير و تشكر كرد.

 

انتهای پیام/س