ایلام بیدار20:04 - 1395/02/11

سقوط كارگر پتروشیمی ایلام از داربست

یكی از كارگران شركت پیمانكاری پتروشیمی ایلام هنگامیكه در بخش واحد الفین شركت پتروشیمی ایلام فعالیت می كرد از بالای داربست سقوط كرد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از ایرنا،مدیر روابط عمومی شركت پتروشیمی ایلام با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: یكی از نیروهای بخش داربست بندی شركت پتروشیمی به نام آقای مرادجان قبادی هنگامیكه در پروژه الفین در موقع داربست بندی در ارتفاع و در هنگام جابه جایی تعادل خود را از دست داده و از ارتفاع حدود 10 متری به زمین سقوط كرد.

علیرضا فاضلی افز‌ود: مصدوم پس از بروز این حادثه توسط نیروهای امدادی به سرعت به بیمارستان منتقل شده و نامبرده خوشبختانه فعلا زنده بوده و پزشكان ابراز امیدواری كردند كه آقای قبادی سلامتی خود را باز یابد.
هفتم تیرماه سال گذشته نیز به علت سقوط بوم جرثقیل 2 نفر در شركت پتروشیمی ایلام جان خود را از دست داده بودند.
مجتمع پتروشیمی ایلام در 18 كیلومتری شمال غربی شهرستان ایلام و در نزدیكی بخش چوار در منطقه آبزای چوار واقع است. 
مجتمع پتروشیمی ایلام دارای واحدهای فرایندی اتیلن, پلی‌اتیلن سنگین، گوگردزدایی خوراك و همچنین كلیه سرویس‌های جانبی مورد نیاز می‌باشد. 
ظرفیت اسمی واحد اتیلن 450 هزار تن اتیلن در سال است كه حدود 300 هزار تن اتیلن آن به عنوان خوراك واحد پلی‌اتیلن سنگین به مصرف رسیده و مابقی آن قابل استفاده در دیگر صنایع پتروشیمی خواهد بود. 
سرویس‌های جانبی وظیفه تامین نیاز یوتیلیتی واحدهای فرآیندی از قبیل آب، برق، هوا، نیتروژن، بخار و ... ، را به عهده دارد كه در برآوردها و بودجه طرح، پیش‌بینی‌های لازم به عمل آمده و این واحدها نیز در داخل مجتمع در حال احداث است. 

 

انتهای پیام/ش