ایلام بیدار10:20 - 1395/02/10
فرمانده انتظامی استان ایلام:

انتخابات صحنه حضور و یکپارچگی مردم است

سردار علی دولتی گفت: انتخابات صحنه حضور و یکپارچگی مردم است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ايلام بيدار ، سردار "علی دولتی"، فرمانده انتظامی استان ایلام در حاشیه اخذ رأی در شعبه دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: در استان ایلام سرنوشت هر سه کرسی انتخابات به مرحله دوم کشیده شده است.

وی گفت: حضور و مشارکت مردم در دور دوم انتخابات در استان ایلام اهمیت این دور از انتخابات را می‌‌رساند، در استان ایلام تعداد کاندیداها در مرحله اول زیاد بود و بر این اساس انتخابات به دور دوم کشیده شد.

این فرمانده انتظامی افزود: تعدد کاندیداها در دور اول شعور سیاسی و حضور گرم مردم را در انتخابات نشان داد و قطعاً در دور دوم به عنوان تکمیل‌کننده دور اول انتخابات این مهم یعنی حضور حداکثری مردم باز دیگر رقم خواهد خورد.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: شرکت حماسی مردم در هر دو مرحله بیانگر وحدت و یکپارچگی مردم و تبعیت از مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی را می‌رساند.

دولتی بیان کرد: ولایتمداری مردم سبب شده که همواره در همه صحنه‌های انقلاب حضوری جدی و فعال داشته باشند و انتخابات نیز یکی از این صحنه‌های حضور و یکپارچگی مردم است.

وی عنوان کرد: اتحاد و همدلی مردم و ولایتمداری آنها و همچنین وفاداریشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی به دوست و دشمنان قسم‌خورده نظام طی سال‌های گذشته به اثبات رسیده است.

 

انتهای پیام/س