ایلام بیدار09:15 - 1395/02/09
رئیس حوزه انتخابیه دهلران خبر داد؛

تجهیز شعب اخذ رای دهلران به سیستم احراز هویت

فرماندار دهلران از تجهیز 100 درصدی شعب اخذ رای حوزه انتخابیه دهلران به سیستم احراز هویت خبر داد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازنسیم دهلران، امیدعلی سبزی، فرماندار دهلران ضمن اشاره به تلاش ستاد انتخابات و مجموعه عوامل اجرایی و نظارتی شهرستان دهلران برای برگزاری انتخاباتی با شکوه و کم نظیر، اظهار کرد: در همین ارتباط تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شده تا شرایط رأی دهی برای عموم مردم و واجدین شرایط به نحوی شایسته و مطلوب فراهم شود.

وی افزود: تجهیز شعب اخذ رای این حوزه انتخابیه به سیستم‌های احراز هویت از نمونه تصمیماتی است که در این ارتباط اتخاذ شده و با عنایت به برنامه ریزی‌های انجام شده، در100 درصد درصد از شعب اخذ رای تعبیه خواهد شد تا امر احراز هویت به نحو مطلوبی محقق شود.
 
فرماندار دهلران گفت: همچنین برای تامین دستگاه‌های پشتیبان و پوشش موثر در صورت بروز هر گونه اختلال فنی پیش‌بینی نشده، دستگاه احراز هویت بیشتر از نیاز نیز در نظر گرفته شده است.
 
وی عنوان کرد: در حال حاضر ملزومات مورد نیاز بسته‌بندی و شعبات و چیدمان‌ها بصورت کامل مشخص شده و اعضای هیئت اجرایی، نظارت، نماینده فرماندار و محل استقرار آنها نیز تعیین شده است.
 
فرماندار دهلران یادآور شد: با آمادگی صد در صدی در انتظار روز تاریخی دهم اردیبهشت هستیم تا با مشارکت حداکثری مردم در این شهرستان، بار دیگر عزم و اراده عمومی برای تجدید میثاق با نظام مقدس جمهوری اسلامی به تصویر کشیده شود.
 
انتهای پیام/س