ایلام بیدار11:43 - 1395/02/07

سبز یا بنفش بلوار فرودگاه ایلام

ما که از این عمل شهرداری در رنگ کردن بلوار های شهر به رنگ بنفش آن هم در آستانه انتخابات هیچ منظوری استنباط نکردیم.

ایلام بیدار- احمد اورنگ:چند روز پیش که از بلوار روبروی فرودگاه ایلام به سمت میدان قرآن گذر می کردم عده ای کارگر را دیدم که مشغول رنگ کردن بلوار بودند رنگ قبلی بلوار که سبز بود بر اثر تابش نور خورشید و باران های رحمت الهی از بین رفته بود و حالا کارگران با درایت شهرداری دیواره های بلوار را به رنگ بنفش بازسازی می کردند.

ناخودآگاه یاد نکته ای افتادم همین چند سال پیش بود که عده ای فتنه انگیز با علم کردن رنگ سبز، کشور را به آشوب کشاندند و بهترین فرصت ها را به هوای براندازی نظام به تهدید تبدیل کردند، دشمنان نظام و انقلاب را که در اثر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی مأیوس و نا امید شده بودند، امیدوار و آنها را نسبت به تحمیل خواسته های نامشروعشان جدی تر کردند، تحریم ها را تشدید کردند و طعم شیرین پیروزی را بر ملت تلخ نمودند.

خاطره تلخ آن روزها هنوز از یاد نرفته و البته هرگز از یاد نخواهد رفت. هر چند که رنگ سبز فتنه در زیر آفتاب تابان بصیرت و آگاهی مردم و باران کلام نورانی رهبر معظم انقلاب رنگ باخت و اثری از آن روز باقی نمانده و ته مانده های آن را باید در لابه لای لجن ته فاضلاب ها جست.

اما امروز عده ای همچنان بر آنند تا از فرصت پیش آمده در سایه دولت بنفش، حیات از دست رفته خود را احیاء کنند و اینبار با هویت اعتدال و به رنگ بنفش خود را بازسازی کنند. غافل از اینکه ننگ فتنه را با هیچ رنگی نمی توان پوشاند چرا که هم تابش آفتاب تابان دائمی است و هم باران رحمت الهی.

و البته سالی دیگر، تنها دیواره های بلوار های شهر ما ته مانده ای از رنگ ها بر آن باقی مانده و دیگر هیچ ... و مردم هم البته رنگ های رفتنی را از یاد خواهند برد و آنچه در خاطره و ذهن مردم باقی خواهد ماند، خدمت صادقانه، راستگویی و صدق در عمل و گفتار و عزت و افتخار بین المللی، ملتی است که همیشه ی تاریخ، سرافراز و سربلند بوده و هیچ گاه در برابر  هیچ زورگویی سرتعظیم و کرنش فرود نیاورده است و آفتاب تابانش چتر ولایت بوده و باران رحمتش لطف و کرم پروردگار...

پ.ن 1 : ما که از این عمل شهرداری در رنگ کردن بلوار های شهر به رنگ بنفش در آستانه انتخابات هیچ منظوری استنباط نکردیم

پ.ن 2 : از اینکه رنگ بنفش  بر روری ته مانده های رنگ سبز هم می مالند باز هم هیچ منظوری استنباط نکردیم

پ. ن 3 : از اینکه آفتاب تابان عده ای در مملکت اسلامی برجام است و ماحصل برجام .... باز هیچ ...

 

انتهای پیام/ش