ایلام بیدار13:37 - 1395/02/08
استاندار ایلام:

اقدامات سپاه و بسیج در حوزه اقتصاد مقاومتی گسترده است

استاندار ایلام گفت: اقدامات سپاه و بسیج در سال "اقدام و عمل" شدیدتر شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ايلام بيدار، "محمدرضا مروارید"، استاندار ایلام در نشست اقتصاد مقاومتی و طرح های محرومیت زدایی و تأمین مسکن نیازمندان در مناطق روستایی استان گفت: از طرف محرومین محرومین استان ایلام از اقدام اخیر رهبری در خصوص طرح بزرگ خانه سازی برای محرومین تقدیر و تشکر می کنم.

وی اظهار کرد: اقداماتی که در روستاهای استان توسط کمیته امداد و سپاه صورت گرفته اقدامات مناسب و خبی بوده است.

این مقام مسئول ظرفیت بسیج در همه عرصه ها را گسترده خواند و افزود: در سالی که به نام اقدام و عمل صورت گرفته حرکت سپاه و بسیج شدیدتر شده و بایستی کمک های لازم در راستای تقویت این مهم صورت بگیرد.

استاندار ایلام تأکید کرد: دستگاه هایی که تفاهم نامه همکاری در این راستا با سپاه را انجام نداده اند ملزم به این کار بوده و دولت نیز این آمادگی را دارد.

مروارید اضافه کرد: در معاونت روستایی اقدامات خوبی برای محرومیت زدایی انجام گرفته و در هر موقعی که کمبودی بوده بسیج سازندگی آن را تقبل کرده است.

وی تصریح کرد: برخی ادارات که در اجرای ساخت مسکن مددجویان وظیفه قانونی دارند که همکاری های لازم را بعمل بیاورند اما برخی ادارات نیز با توجه به سابقه خوب می توانند کمک کنند و این مهم با ارائه تفاهم نامه های جداگانه قابل اجرا است.

این مقام مسئول گفت: علاوه بر این نامه ای برای فرمانداران شهرستان ها در جهت همکاری در این زمینه ارسال خواهد شد تا نهایت استفاده از این طرح بشود.

 

انتهای پیام/س