ایلام بیدار18:06 - 1395/02/07
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع):

مردم عملکرد مسئولان در حوزه اقتصاد مقاومتی را مورد بازخواست قرار دهند

سردار حسینی گفت: مردم عملکرد مسئولان در حوزه اقتصاد مقاومتی را مورد بازخواست قرار دهند.

به گزارش خبرنگار اقتصادیایلام بیدار، سردار "سید صادق حسینی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در همایش دو هزار نفری اقتصاد مقاومتی در ایلام گفت: رهبر معظم انقلاب همواره به مباحث اقتصادی نگاه ویژه ای داته و دارند و این را در پیام های سال ایشان به خوبی می توان فهمید.

وی اظهار کرد: برای این منظور بایستی شعار امسال رهبر معظم انقلاب که از اهمیت بالایی هم برخوردار است جامه عمل پوشانده شود و بعنوان یک دغدغه و مطالبه ملی مطرح گردد.

این فرمانده نظامی افزود: انتظار می رود مجوعه دولت و دلتمردان در این راستا پیشگام شوند و در جهت عملیاتی کردن این مهم تدابیر لازم را اتخاذ و اجرایی کنند.

فرمانده سپاه استان ایلام ادامه داد: با توجه به اینکه نظام جمهوری اسلامی از بطن مردم تشکیل شده بدون تردید تحقق شعار سال نیز منتفی از این موضوع نیست و مردم نیز باید پای کار آیند.

حسینی بیان کرد: مردم بعنوان شاکله اصلی نظام و حاکمیت می توانند نقشی تعیین کننده در این راستا داشته باشند و هر جا مردم به این عرصه ورود کنند شاهد تحقق شعار سال خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در این میان باید دولت هایی هم که بر سر کار می آیند باید در خدمت مردم و جامعه باشند و راه های عملیاتی کردن فرامین رهبری را تحقق بخشند.

این فرمانده نظامی عنوان کرد: در واقع مسئولان باید پاسخگوی اقدامات خود در حوزه اقتصاد مقاومتی باشند و مردم نیز اقدام و عمل تک تک مسئولان را مورد بازخواست و پاسخگویی آنان قرار دهند.

فرمانده سپاه استان ایلام با بیان اینکه راه نجات اقتصاد کشور تمکین به توان داخلی است افزود: بایستی به جای واردات بی رویه به فکر تقویت داخل و صادرات آن به سایر کشورها بود.

حسینی در ادامه به لزوم استفاده 100 درصدی از ظرفیت های اقتصاد مقاومتی در استان تأکید کرد و گفت: باید تلاش شود تا مردم و دولت در این مسیر گام های بلندی بردارند تا نظام در برابر اسیب ها بیمه شود.

 

انتهای پیام/س