ایلام بیدار07:11 - 1395/02/04

استخدامهای غیر قانونی در شهرداری سرابله

استخدامهای غیر قانونی وفامیلی در شهرداری سرابله باعث نارضایتی شهروندان این شهر شده است.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازدیار زاگرس، استخدامهای غیر قانونی در شهرداری سرابله که باعث تضیع حقوق قانونی افراد واجد شرایط ومستحق شده زمینه ساز نارضایتی اکثریت عموم شهروندان شهر سرابله شده است.

در این اقدام مخفی کاریهائی در خصوص افراد جذب شده وابسته انجام گرفته که حق قانونی سایر شهروندان در زمینه اطلاع رسانی وآگاهی را سلب نموده است واین استخدامیهااز مصادیق  بارزقانون گریزی وزیر پا گذاشتن اصول شرعی وانسانی می باشد.

سه نفر از اعضای شورای شهر سرابله که اکثریت شورا نیز می باشند در نامه ای به شهردار سرابله خواستار توقف وجلوگیری ار استخدامهای غیر قانونی وفامیلی در شهرداری شدند.

جواد محبت عضو شورای شهر سرابله واز امضاءکنندگان نامه فوق در این رابطه در گفتگو با خبرنگار ما گفت:با توجه به اینکه این استخدامها به صورت مخفیانه و بدون اطلاع رسانی عمومی انجام شده است به منظور جلوگیری از ضایع شدن حقوق سایر شهروندان به دور از هرگونه مخفی کاری واجرای دقیق قوانین استخدامی ورعایت عدالت برای تمامی شهروندان وجلوگیری از هرگونه نارضایتی عمومی خواستار توقف هرگونه استخدامی بدون رعایت قوانین استخدامی هستیم واعضای شورا خود را مکلف می دانند که به خواسته شهروندان احترام بگذارد.

انتهای پیام/س