ایلام بیدار10:22 - 1395/02/02
بمناسبت دوم اردیبهشت؛

پاسداشت بی منت

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در 2 اردیبهشت ماه سال 58 و برای پاسداری از انقلاب و نظام تأسیس شد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از ایلام رصد، محرومیت زدایی و فقرزدایی، کمک به عمران و آبادانی مشارکت فعال و اثرگذار در عرصه های مختلف، کمک به تامین سرپناه برای نیازمندان و حفظ یاد و خاطره دوران پرافتخار دفاع مقدس و یاد و نام شهدای جاودان و ایثارگر، بخشی از رسالت ها و افتخارات نهادی انقلابی است که ریشه در انقلاب و نظام دارد نهادی که در معادلات تاریخی جغرافیایی جهان ریشه دوانده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که سی و هفت سالگی اش را پشت سر می گذارد نهادی مکتبی، متعهد و انقلابی است که در 2 اردیبهشت ماه سال 58 و برای پاسداری از انقلاب و نظام تأسیس شد، نهادی که امروز پای ثابت معادلات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و ژئوپولتیک ایران اسلامی، خاورمیانه و جهان است.

در ایلام این استان شهید پرور و پاسدار انقلاب و نظام هم ، این نهاد انقلابی با تکیه بر نیروی ایمان و بهره گیری از تجربیات ارزشمند و افتخار به اینکه نیرویی الهی و مردمی است در 4 دهه گذشته منشا خدمت بی منت بوده است.

این خدمت را از همکاری با سایر نهادهای انقلابی در خدمت رسانی به مردم ایجاد شغل و توسعه و رونق شهرها و روستاها را می توان در اقتصاد مقاومتی که در سال گذشته در استان اجرا شده است پی برد.

سپاه امیرالمومنین استان ایلام بمانند دیگر استان های کشور برای پاسداری از کیان نظام و انقلاب و عمران و آبادانی ایلام قهرمان همیشه بیدار و آماده بوده است و هر آنچه را که در توان دارد در تمام حوزه ها در طبق اخلاص گذاشته است.

انتهای پیام/ی