ایلام بیدار01:17 - 1395/02/01
دو سال پس از خاکسپاری شهدای گمنام صورت گرفت؛

آغاز عملیات اجرایی ساخت یادمان شهدای گمنام سیروان

شهردار لومار گفت: عملیات اجرایی ساخت یادمان شهدای گمنام سیروان آغاز شده است.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازسیروان نوین، "جهانگیر رستم زاد"، شهردار لومار با اعلام این خبر گفت: پروژه ساخت یادمان شهدای گمنان سیروان که در دهه فجر سال 94 کلنگزنی شده بود، عملیات اجرایی ساخت آن از هفته گذشته آغاز شده است.

شهردار لومار با بیان اینکه این پروژه دارای 160 مترمربع زیر بنا می باشد، اظهار کرد: یک میلیارد و یکصد میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات شهرستانی برای ساخت یادمان شهدای گمنام شهرستان سیروان اختصاص یافته است که 90 میلیون آن واگذار شده است.

وی افزود: از این میزان اعتبار 200 میلیون ریال برای طراحی المان صرف شده و 700 میلیون ریال آن نیز برای ساخت ابنیه پروژه هزینه خواهد شد.

رستم زاد تاکید کرد: برای تکمیل یادمان شهدای گمنام سیروان نیاز به تخصیص اعتیار بیشتر می باشد و در صورت تخصیص اعتبار مجدد در سال 95، انشاالله تا پایان سال جاری به اتمام می رسد.

خاطرنشان می‌گردد پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس در 13 اردیبهشت سال ۹۳ با حضور جمع کثیری از مسئولان و مردم شهیدپرور شهرستان سیروان تشییع و در محل پارک شهدای گمنام شهر لومار به خاک سپرده شد و با پیگیر مسئولان و رسانه ها عملیات اجرای یادمان این شهدای گرانقدر بعد از گذشت دو سال آغاز شد.

 

انتهای پیام/س