ایلام بیدار01:01 - 1395/02/01
فرماندار ملکشاهی:

معیار تحقق اقتصادمقاومتی استفاده از ظرفیت ها است

فرماندار ملکشاهی گفت: استفاده از ظرفیتها و پتانسیل های موجود، معیار تحقق اقتصادمقاومتی است.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازملکشاهی خبر، "سیدحسینعلی موسوی" فرماندار ملکشاهی گفت: در سال 1395 که به نام اقتصادمقاومتی، اقدام وعمل نامگذاری گردیده است همه ما موظف هستیم در جهت اجرای دستور مقام معظم رهبری وتحقق شعار سال، سعی وتلاشمان را مضاعف کنیم.

وی اظهار کرد: اقتصادمقاومتی یعنی اینکه ما از تولیدات داخلی حمایت کنیم و چشم به دنیای خارج نداشته باشیم و بتوانیم از ظرفیتهای موجود استفاده کنیم و جامعه بیکار جوان را به سمت بنگاههای اقتصادی زودبازده به منظور ایجاد اشتغال و مبارزه با بیکاری سوق دهیم.

موسوی افزود: در راستای تحقق شعار سال، بایستی همه دستگاههای حاکمیتی تلاش کنند و بویژه استفاده از ظرفیتهای بسیج سازندگی در این امر می تواند تاثیرات مثبتی را بدنبال داشته باشد.

این مسئول اذعان کرد: دولت در سال گذشته عملکرد مثبتی را در بحث اقتصادمقاومتی داشته است و امسال هم بیشتر از گذشته از طریق ارائه تسهیلات اشتغالزایی با بهره کم، در توسعه باغات، کشاورزی، صنعت، معدن و... تلاش خواهد کرد.

فرماندار ملکشاهی ؛استفاده از ظرفیتها و پتانسیل های موجود، توجه به بخش صنعت ومعدن، توجه به کارآفرینان و افراد خلاق، جذب سرمایه و تشویق سرمایه گذاران را از معیارهای تحقق و عملیاتی نمودن اقتصادمقاومتی در شهرستان ملکشاهی برشمرد.

انتهای پیام/س