ایلام بیدار07:26 - 1395/01/31
همزمان با هفته بزرگداشت معلم/

125 معلم نمونه استان ایلام تجلیل می شوند

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام از برگزاری آیین تجلیل از ۱۲۵ معلم نمونه این استان همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم خبر داد.

به گزارشايلام بيدار ، "علي بيرانوند"، مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام، در نشست شوراي آموزش و پرورش، اظهار کرد: همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم امسال يك نفر به عنوان چهره ماندگار براي معرفي در سطح ملي و ۱۲۵ معلم نیز در استان به عنوان نمونه انتخاب و مورد تجليل قرار خواهند گرفت.

وی با بيان اينكه پارسال ۲۰۸ معلم نمونه استان ايلام تجليل شدند، افزود: متاسفانه امسال به علت كمبود اعتبار تعداد معلماني كه به عنوان نمونه مورد تجليل قرار مي گيرند به نصف تعداد پارسال كاهش يافته است.

مديركل آموزش و پرورش استان ايلام ادامه داد: از اين شمار ۲۵ نفر به عنوان نمونه استاني همزمان با بزرگداشت هفته معلم تقدير مي شوند و مابقي معلمان نيز در سطح منطقه اي و شهرستاني تجليل مي شوند.

بيرانوند همچنين با اشاره به ضرورت تعيين تكليف تملك زمين هاي با كاربردي آموزشي شهر ايلام، افزود: مركز استان با كمبود شديد فضاي آموزشي مواجه بوده به طوري كه تراكم جمعيت در برخي كلاس هاي درس تا ۴۰ نفر هم افزايش يافته است.

وي يادآور شد: با توجه به ضرورت موجود بايد زمينه ساخت فضاهاي آموزشي جديد در استان فراهم شود.

بيرانوند همچنين با اشاره به برگزاري جشنواره خيران مدرسه ساز در ۲۷ ارديبهشت ماه بر جذب مشاركت هاي مردمي براي توسعه فضاهاي آموزشي در استان ايلام تاكيد كرد.

 

انتهای پیام/س